• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Luksusproblem..

vesledue

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Septemberhjertene 2018
I det siste har jeg begynt å finne ut hvilke ting som gjør at jeg spyr mer enn vanlig, og unngått de som pesten. Åpne kjøleskapet, ta ut søppel, min egen promp, matlukt, peislukt osvosv. Klarer nesten ikke spise kjøtt, egg og fisk og nå har jeg funnet enda en ting: fastfood får meg til å spy, uten unntak! Å det er så kjedelig, for jeg lærer aldri! Når helgen kommer snikende roper magen etter noe usunt og ferdiglaget.. Det er jo såååå godt! Men nå sitter jeg her og roper på elgen, mens jeg har bestemt meg for at NÅ har jeg lært! Ikkeno mer fastfood på meg før denna hersens kvalmen slipper taket!!! Det er jo ett luksusproblem, mye lettere å holde seg sunn :)
Og nå som jeg har skrevet det her, så skal det gjennomføres! Komkom
Kvalme, for her skal du motstand finne!!!! Jeg skal vinne!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så rart at du ikke mister lysten på det når det gjør deg kvalm da!
Jeg reagerer også på junkfood, men det har bare resultert i at jeg har mistet lysten på det! Heldigvis!

Jeg har funnet ut at jeg tåler ikke matlukt generelt.. Vist vi kjøper no, kan jeg ikke sitte for lenge med lukta før jeg spiser det. Eller lage mat.. Viss sambo og lager mat å det tar for lang tid, da jeg kjenner lukta for lenge mister jeg helt matlysten.. Gå i kjøleskapet å smøre skive til mini er heeelt tortur.. Så jeg sliter max på matlukter :(

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Jeg klarer heller ikke junkfood. Brekker meg bare av lukta av hamburger. :( Fikk så lyst på en is her en kvelden.. Men den kom i retur gitt, selv om jeg nå er i uke 15. Best å spise sunt ja. Da holder man seg frisk.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åååå junk <3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff.. Her har endelig kvalmen begynt å slippe taket (14uker i dag).
Føler virkelig med dere som holder på enda.. Håper det gir seg snart hoss dere også:-)

Så rart at du ikke mister lysten på det når det gjør deg kvalm da!
Jeg reagerer også på junkfood, men det har bare resultert i at jeg har mistet lysten på det! Heldigvis!

Hehe ja jeg vet det! Men det gjør meg ikke kvalm før en stund etter jeg har spist det. Er den forsinkelsen som ødelegger for å ikke ha lyst på det tror jeg. Men har lært nå! Er kvalm fremdeles :p
Så bra du har mistet lysten på det! Heldig :D

Back
Topp