Luksusproblem

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Får spørsmål fra mine kjære om hva jeg ønsker meg til bursdagen min senere i uka.. Er så bortevekk om dagen at det eneste jeg kommer på er NY SENG :p Seriøst så trenger vi det, men ikke i bursdagsgave.. Noen som kan hjelpe meg med noen tips ? Kosmetikk utelukket da jeg jobber med dette :rolleyes:

Det kommer ann på om prisklasse spiller inn. Kunne fint ønsket meg et smykke, spa, opphold på farris bad, storbyferie med mannen, hus :p

gavekort :D En ferie med mannen!

En deilig myk morgenkåpe eller en ipad, nett etter prisnivå:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oi! Som dere ønsker dyre gaver! Hehe.
Jeg ønsket meg skjerf, en genser, gode kremer eller en frisørtime :)
Et par fine sko eller ei ny veske er jo koselig å få :)
3D ultralyd i bursdagsgave :) ja takk :)

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Så du som da har ubegrenset tilgang på dette, BØR og MÅ gjøre dette hver uke til nurket blir født!

Er ikke noe til kjøkkenet du trenger? Av utstyr eller noe?
Sengetøy, laken (kjedelig å bruke penger på selv)
Jeg ønsket meg penger, disse har jeg porsjonert ut og kjøpt meg ting litt underveis, har funnet mye nydelig.

Vi har jo egentlig alt.. Og ja det kommer til å bli mye massasje/ ansiktsbehandlinger/ frisørtimer osv på meg i svangerskapet :p eneste jeg ser er jo at jeg nok trenger noe nye klær utover, så da må det bli gavekort..

Kjærestehelg på hotell!!!;) funker alltid;)

Har bursdag om knappe to uker og aner heller ikke hva jeg skal ønske meg.

Jeg har bursdag denne uken og har ønsket meg nettbrett eller abonnement på HBO Nordic. I slutten av mars begynner sesong 3 av Games of thrones!

Foreldre og barn i ett år? Det fikk jeg til 25 års dagen, og det var stas syntes jeg :) Praktisk og kjekk gave som varer lenge :) Og tror ikke det er så utrolig dyrt heller. Evnt andre blader..

Ellers syns jeg det er gøy med alt mulig pynt, enten til meg selv eller huset. Det kan være småtteri eller større/dyrere ting, alt etter budsjettet.. Ser over her at det er mye dyre gaveønsker som jeg aldri hadde fått :P Men er jo lov å ønske seg da :)

+ gavekort på klær/frisør er ikke dumt, er deilig å føle seg fresh, særlig litt uti graviditeten når man føler seg som en hval :P

Back
Topp