Luksusproblem

Stibli

Forumet er livet
DET fikk jeg idag [:D][:D]

Nøyaktig 3 uker etter at jeg bestilte brudekjolene, så kom de idag. Gikk inn på sporingen idag tidlig før jobb, og så da at de var i belgia. Jaja, måtte nok vente til over helgen skjønte jeg. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å se igjen. "13.15: Receiver not home." stod det. Gjett hvem som kastet seg i bilen et minutt senere [8D]

Begge kjolene er heeeeeelt fantastisk fine. Kvaliteten, antall lag stoff, sømmene og alt er PRIKK likt som i brudesalongen her. Jeg sendte jo inn bilder av kjoler jeg har prøvd her, hvor de kostet 15.200,- pr stykk. Jeg har betalt den nette sum av 828,- pr stykk. Søster, som har vært en smule skeptisk til dette fikk sjokk når jeg dro de frem [:D]

Nå gjenstår det bare å VELGE. Vi har en liten favoritt, men er veeeldig usikker.

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooog.....................

JEG HADDE MIN SISTE DAG I PRAKSIS IDAG!

Happy day! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

så bra!!! hvor kjøpte du de?

og gratulerer med siste praksisdag!![:)]

WEEEEEEHIIIIIIIII!!!!
Jeg hopper av glede med deg!!![:D][:D][:D]
Så bra at begge kjolene sto til forventingene!
Hvor bestilte du i fra? Hvordan ble det med toll?

Jeeei!!
Og jeg hiver med på susso sitt forslag med bildeavstemning på lukket[:D][:D][:D][:D][:D]

Blir nydelig uansett du da - så det er nesten bare å ta elle melle!

ORIGINAL: *Smula*

Jeeei!!
Og jeg hiver med på susso sitt forslag med bildeavstemning på lukket[:D][:D][:D][:D][:D]

Blir nydelig uansett du da - så det er nesten bare å ta elle melle!

Og gratulerer så mye med fullført praksis, søta!![:D]

Takk alle sammen [:D]

For de som lurte på det; de er bestilt på jkdress. Det er sendt som gave, så det er ingen ekstra kostnader utenom frakten. Vi betalte litt over 150$ for 2 brudekjoler, 1 dress og underskjørt.

Klarte nesten å presse frem en tåre når jeg skjønte at jeg IKKE hadde gått på en smell. Har vært veeeldig nervøs, og kresen som jeg er så var jeg fast bestemt på å punge ut 15.000 her i bergen dersom ingen av kjolene var 110% sånn som jeg ville. Men det slipper jeg nå [:D] Anbefales på det sterkeste!

Kanskje jeg slenger ut bilde på lukket etterhvert [;)] Klarer ikke å ta de på selv, men jeg kan ihvertfall slenge ut bilde av bare kjolene i første omgang.

ORIGINAL: SindreSinMamma

Oh happy day!!![:D][:D]
Kjempeglad på dine vegner at du ble like fornøyd som meg!!
*Hadde følt meg litt "medskyldig" om du ikke hadde blitt fornøyd, siden jeg var såå positiv til jkdress*[8D]

Og gratulerer med fullført praksis![:)] Har det gått fint?

Haha ja, du, MinKo og Oliver_sin_mamma hadde fått gjennomgå om jeg gikk på en smell altså [>:] [:D]

Praksis har gått veldig greit. Har vært VELDIG hektisk, stressende, nervepirrende, interessant, slitsomt, spennende, gøyt, kjedelig, fælt, alt på en gang [8D] [:)] Er rimelig sliten nå, både fysisk og psykisk, og kjenner at kroppen fortsatt jobber. Håper jeg klarer å lande igjen i løpet av helgen, for nå har vi bare 3,5 uke til eksamen. [:o] Men det er DEILIG å være "fri". Ikke måtte kjøre hjemmefra kl 06 om morgenen, traske/småløpe rundt i 9-10 timer før jeg kommer hjem igjen, ikke orker å lage middag og ligge utslitt på sofaen hele kvelden uten å få gjort en dritt. Skal bli deilig å i det hele tatt ha ork til å holde leiligheten i ok stand, kunne spise skikkelig middag hver dag, you name it. Yes, jeg er lykkelig nå [:D][:D]

Hehe, når jeg leste over det nå så skjønte jeg at sikkert mange tenker "haha, hvordan skal arbeidslivet gå?". [8D] Men da har jeg ihvertfall ikke 1-2 personer som overvåker ALLE skritt jeg tar, og tester kunnskapene mine konstant. Ikke vil jeg være like redd for å ta livet av noen heller [8D]

JIPPII !!!!!!!!!!
Nå blei eg glad på dåkkas vegne, (og litt letta som sindresinmamma seie) [:D]

BILDER BILDER BILDER BILDER !!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp