Luksusproblem *med spm*

*NinaK*

Forumet er livet
Men jeg har for mange skuffer og skap på kjøkkenet. Har akkurat telt over og har 7 skuffer, to vanlig + 2 hjørneskap med bare rot og kaos. Har begynt å rydde litt, men aner ikke hva jeg skal ha i dem. Har lyst til å omorganisere i alle. Har i tillegg en hjørnevitrine og en sjenk, men der er det også sånn; "hmmm, hva skal jeg gjøre med denne? legger den her."

Hvordan har dere organisert kjøkkenskuffer og -skap? Vitrine/sjenk?

Det jeg har av skuffer og skap er:

Overskap:
Tre doble
Tre enkle
To hjørneskap
Tre smale med vinduer
To mindre over kjøleskapet
Ett over mikroen
Ett under steikovnen

Underskap:
Skapet under vasken (brukes til søppelbøtte)
To hjørneskap
To smale skap

Skuffer:
25 Skuffer
Seks små skuffer under glass-skapene

Har også en del skap og skuffer på kjøkkenet, men av en eller anna grunn er det aldri nok plass synes jeg.. Har i tilegg en løs enhet med 3 skuffer og en tallerkenhylle.

I vitrinskapene har jeg penere serviser, glass osv. I små skuffene under roteskuff og annat små greier. De store skapa nede inne holder gryter og panner, mere servise, duker, blosterpotter, termoster, søppel (under vasken som oss de fleste) Og elelrs store boller, og en del eletriske kjøkkenapperat. Skuffene neders innholder mat, kjøkken hånker og kluter, bestikk, andre kjøkken dingser. Overskap, det daglie servise, glass, kommer osv. Og mat, og en hylle med kose mat.. (den burde ikke ha eksistert...[:-])

Takk skal dere ha. Blir nok ordnings, men da har jeg litt mer å gå etter.[:D][:D][:D]

Har fyllt alle skuffene med tupperware jeg[8D]  

Har ikke så mye tupperware, jeg da. Men måtte omorganisere litt nå som Maya synes det er rasende festlig å åpne skuffer og kaste alt utover. Litt dumt med kakefat og slikt nederst da.....

Back
Topp