Luksusproblem - bursdagsgave.

Gullgutten

Elsker forumet
Hva skal jeg ønske meg ?
Fått beskjed om at det må være ønsker til meg personlig, ikke håndduker, kakespader o.l. Kom m tips

gavekort på spa/massasje/hånd eller fotpleie, smykker, klær, bøker om du er glsg i å lese, sminke, vinterjakke, støvletter? Er det i den banen du tenker? For da er jo listen "uendelig";) Man må bare sette seg selv først! Jeg sliter alltid med å si hva jeg ønsker meg, tenker bestadig på om det er noe VI trenger, til f.eks huset o.l:P

Christine88 skrev:
gavekort på spa/massasje/hånd eller fotpleie, smykker, klær, bøker om du er glsg i å lese, sminke, vinterjakke, støvletter? Er det i den banen du tenker? For da er jo listen "uendelig";) Man må bare sette seg selv først! Jeg sliter alltid med å si hva jeg ønsker meg, tenker bestadig på om det er noe VI trenger, til f.eks huset o.l:P

Takk for tips 
Ja det er akkurat det, man er ikke vant til å tenke - hva ønsker JEG...
Flere ideer mottas m takk

Hvem er det du skal ønske deg noe fra? Jeg pleier å ønske meg en jentekveld ute/middagsinvitasjon fra venner. Fra kjæresten min ønsker jeg meg helst en helaften ute. Ønske 1 og 2 kan kombineres, det er koselig å feire bursdagen ute med venner og kjæreste og så kan gave fra dine foreldre være barnevakttjeneste!;-)

Hadde jeg vært deg, ¨så hadde jeg lett ønsket meg en weekend tur til Praha eller noe sånt. Du og din kjære :)

Fra mamma og min søster. Reiser blir nok i dyreste laget

Back
Topp