Luksusfellen i morgen - bruker her inne?

*Schmoopy*

Elsker forumet
Var ei her som hadde fått tilbud om å være med i luksusfellen.

Ser det er en småbarnsfamilie som er med, så da tenkte jeg på henne.

Om det er hun, så synes jeg det var bra guts at de turte og være med, spes etter alt det peset hun fikk her inne!!!

ORIGINAL: Kakemonsteret

Ja, tro om det er henne!!

Jeg å husker det der... lurer på om hun ble med...

ORIGINAL: Tammis

Håper hun ikke innrømmer det, om det er henne. Man trenger ikke pes fra bedrevitere her inne i en slik situasjon..

Ja, var helt utrolig som hun fikk gjennomgå når hun fortalte at de var blitt kontaktet[:'(]

Jeg også tenkte på henne da jeg så det! Men herregud, å få pes i en slik situasjon er da vel det siste de trenger. De ser jo selv hvilke problemer de har, og velger å ta tak i det. Ingenting er bedre enn det!! Syns de er tøffe som stiller opp, for tror nok det er langt flere folk enn vi vet om, som sliter med slike problemer!!

Syns det er tøft av folk å brette ut alle sine pengeproblemer på tv på den måten jeg,hadde jeg aaaldri tørt![&:]Står respekt av de som faktisk tør å gjøre noe med situasjonen sin!

Etter litt undersøkelser ser det ikke ut som det er henne.

Sorry, kom bare til å tenkte på henne når jeg så småbarn på reklamen.

ORIGINAL: Daizy

Syns det er tøft av folk å brette ut alle sine pengeproblemer på tv på den måten jeg,hadde jeg aaaldri tørt![&:]Står respekt av de som faktisk tør å gjøre noe med situasjonen sin!

ORIGINAL: Juliee

Hun ene jeg vet om som er her inne og fikk tilbud, takket nei

Synd da, om de faktisk trengte hjelp, men skjønner at det ikke er lett og lufte klesvasken for halve Norge.

ORIGINAL: Senator Malin

Spiller det noen rolle da?[8|]

Hun har det vanskelig nok fra før om enn at en gjeng hormonelle kjerringer skal hogge huet av henne enda en gang...

Så enig så enig!

Back
Topp