luksusfellen.. for ein idioooot!

Bruker123kar

Forumet er livet
seriøst eg klikke eg... 

ORIGINAL: Dalarama

ja han plager meg... stakkar dame.. hun hadde ikke stort å si på
butikken... dyrest er best[:-]

vet det er litt stygt å si det, men håper at når de kommer tilbake etter noe uker, så er hu ute av huset.. han der virke totalt blåst, kommer nok ikke til å forandre seg.. iallefall skli fort tilbake[:'(]

ORIGINAL: _Nanne_

Min mening om fyren kan ikke utrykkes bedre med ord,
enn hva denne smileyen gjør det... sååå.

SIGN!!! [X(] [X(] [X(]

ja..som jeg sier hver onsdag....og ellers i uka for den del...de på luksusfellen er premieidioter,de må seriøst være alt opp på en annen planet....planeten Stupido...

ORIGINAL: Stinoa

Noen som vil si ka han gjorde/sa?

han satt bare å va kul og lo av alle inkassoregningene han hadde.. brukte 20 tusen i mnd på fjas, eide INGENTING(og har en sønn oppi alt dette.. godt forbilde liksom..)

fikk i oppgave sammen med kjæresten(som faktisk er helt normal, dog litt undertrykket) i å handle for 1000kr, det skulle være ALT for en uke.

så kaster han oppi masse unødvendig, nekter å handle landlord osv. i kassen må de ta utav noen ting igjen, og da vil han absolutt ha en iste istedet for en ketchup, fordi han er tørst der og da.. hello no brain.. dama prøver å snakke til han, men han er jo pottetett i knotten[:'(][:@]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: _Nanne_

Min mening om fyren kan ikke utrykkes bedre med ord,
enn hva denne smileyen gjør det... sååå.

SIGN!!! [X(] [X(] [X(]

helt enig med dere. skjønne rbare ikke hvordan det er mulig

ORIGINAL: lykkeligmamman

vet det er litt stygt å si det, men håper at når de kommer tilbake etter noe uker, så er hu ute av huset.. han der virke totalt blåst, kommer nok ikke til å forandre seg.. iallefall skli fort tilbake[:'(]

jeg tror hun går fra han.... (virka sånn før pausen.... )
hun hadde iallefall mer vett enn han..

såg det rett etter eg posta her. hurra seie bare eg. redde seg selv når andres skute synker, er ganske lurt i grunn. hadde aldri turt å satse på et liv med den rotekoppen der[&:]

Det er ho, sto i lokalavisen idag [:D]

Ingen kan komme nå og si "Alle kan havne i økonomiske problemer, trenger ikke være mindre smart av den grunn". Greit nok det, men han her MÅ jo bare være mindre smart!!![:'(] Dette er ikke snakk om å være uheldig altså...

ORIGINAL: jentungen79

Det er ho, sto i lokalavisen idag [:D]

ju meeid mai deeei[8D][:D]

Fikk en følelse av at hon gjorde det slutt pga de hadde mindre å rutte med eg[&:]
Selv om han va en idiot..

hehe.. ja...
født bak en utedass....

Back
Topp