Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir utrolig provosert av at man bruker så mye penger på klær, reiser og frisør/velvære, og ikke betaler barnehage/sfo.Grønnkommode skrev:
Det går bare ikke ann... Barnehage, billån og husleie er det som har førsteprioritet her. Så får shopping være shopping!! Hjelpe meg for et brødhue....
Hu er jo stokk dum, skjønner ikke at de kan vise sånne på tv.FlaksiMummy skrev:
Gøy å se på luksusfellen, da føler jeg meg alltid så rik og at jeg har god økonomisk innsikt
LillianneLie skrev:
Gøy å se på luksusfellen, da føler jeg meg alltid så rik og at jeg har god økonomisk innsikt
Enig i alt!:) Hehe, litt godt for selvtilliten å se sånt av og til!;)
Nedsig skrev:
LillianneLie skrev:
Det må jo være ganske dårlig stilt hjemme hos deg også, hvis du må se på Luksusfellen for å jekke opp den økonomiske selvtilliten.
LillianneLie skrev:
Nedsig skrev:
LillianneLie skrev:
Det må jo være ganske dårlig stilt hjemme hos deg også, hvis du må se på Luksusfellen for å jekke opp den økonomiske selvtilliten.
Tvert i mot, gitt;)