Luksus problem

Emmis

Glad i forumet
Vi har fått tilbud om bhg plass på den nærmeste (400m fra oss) og den nest nærmeste (600m fra oss).
I den som som ligger 600 m fra oss har vi allerde storesøster og på den nærmeste har vi fått plass til begge gull-jentene[:)]

Hva skal jeg velge??

Skal jeg la storesøster skifte bhg for å få begge i den som ligge nærmest, eller??? 

Det skilte jo ikke så mye på meter`n - så jeg ville tatt den b.hagen
som storesøster gikk i.....hvis dere da vell og merke er fornøyd med
b.hagen da[:)]

ORIGINAL: Mayen82

nei det hadde ikke jeg gjort, ikke hvis ho trives og har venner der.. da hadde eg heller gått de 200m ekstra;)

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

sign.[:)]

Vi er veldig førnøyd med bhg der storesøster går, men om vi tar plassen der må vi betale fra august og frem til januar (over 8000,- etter søskenmoderasjon). Om vi bytter bhg så slipper vi å betale for plassen til Lina siden vi ikke bruker den før i januar...

Vi må bestemme oss til fredag[:o]

ORIGINAL: Emmis

Vi er veldig førnøyd med bhg der storesøster går, men om vi tar plassen der må vi betale fra august og frem til januar (over 8000,- etter søskenmoderasjon). Om vi bytter bhg så slipper vi å betale for plassen til Lina siden vi ikke bruker den før i januar...

Vi må bestemme oss til fredag[:o]

oi! 8000 kr er jo ganske mange penger da..hmm...skjønner at det er vanskelig å bestemme seg jeg! Må ta morgendagen til hjelp da. Og husk uansett hva dere velger så blir det helt sikkert bra[;)] 

Back
Topp