Lukket gruppe

Bruker97tu

Andre møte med forumet
Kjedelig hvis det ikke skal skje noe her lenger. Hvis alle går over på lukket gruppe. Gidder ikke skrive så og så mange innlegg for å få være meD der. Jeg er inne på bv flere ganger til dagen men gidder ikke det lenger hvis det bare er på lukket gruppe det skjer

Det er foreløpig ingen aktivitet på den skjulte gruppen ;) er nok bare litt rolig her idag :) tror nok folk kommer til å poste mye i det åpne forumet også.

Jeg kommer nok til å holde meg her, selv om skjult gruppe er bedre enn fbgruppe.. Ikke vet jeg om jeg er "bra" nok til å være på skjult gruppe heller.. Føler meg ganske så skjult bak sommerfulen min jeg, ingen som vet hvem jeg er :)

Godt å høre at det bare er en stille dag, og at ikke alle bare har "stukket" av til lukket gruppe! Håper jo ikke all aktiviteten blir borte på det åpne forumet!

Jeg tanker at man tar det meste på det åpne forumet, men tar det som evt er litt mer privat på den lukkede siden. Hvis det ikke er noe aktivitet på det åpne forumet rekruterer vi jo heller ikke flere til terminforumet vårt og det ville jo vært veldig dumt.

Er gruppen laget? Skulle det ikke komme en påmeldingstråd?? Føler jeg har gått glipp av noe.. Eller? :)

Er gruppen laget? Skulle det ikke komme en påmeldingstråd?? Føler jeg har gått glipp av noe.. Eller? :)

Påmeldingstråden ligger helt øverst :)

Den ligger helt øverst, men hvis du er på iPad eller bruker bv appen må du velge "Stickies" helt øverst for å få den opp ;)

Liker tanken med en skjult gruppe som ikke er søkbar fra Google i all evighet. Liker ikke at jeg må ha 50 innlegg for å få tilgang da jeg ikke ønsker å skrive en menge innlegg som er søkbare.

Back
Topp