Lukket gruppe snart?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Glede meg snart til lukket gruppe, en god del folk som snoker :p Kjekt nå når vi ikke er så langt på vei å snart komme inn i en gruppe hvor vi kan være alene.
Misforstå meg rett koselig når andre stikker innom, bare redd noen skal kjenne meg igjen!

Men hvem bestemmer hvem som skal få være der.. Skal ikke lukket gruppe være en ny, opprettet gruppe som vi kan bestemme navn på selv?:P Jeg tror ikke jeg helt skjønner hvordan det fungerer jeg. hehe

Men hvem bestemmer hvem som skal få være der.. Skal ikke lukket gruppe være en ny, opprettet gruppe som vi kan bestemme navn på selv?:p Jeg tror ikke jeg helt skjønner hvordan det fungerer jeg. hehe

Ikke jeg heller :p hehe

Dere kan et ekstra forum som kun inviterte deltakere kan se og delta i. Dette kan dere få når dere har totalt skrevet samlet i termingruppen 3000 innlegg. (Om jeg ikke tar feil så mangler dere kun noen få hundre innlegg.)

Når dere har tippet 3000 innlegg så må dere i lag finne et navn til den hemmelige gruppen, også må dere velge en person som skal være ansvarlig for å gi beskjed videre om hvem som kan få tilgang. (Les gjerne den klistrede tråden som ligger her inne på termingruppen deres.)

Når dere har 3000 innlegg, har valgt navn og har valgt en tilgangsansvarlig så kontakter dere meg :)
OBS. Tilgangsansvarlig blir også automatisk en VIP her.

Håper dette var oppklarende :)

Back
Topp