• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Lukka gruppe

bias

Forelsket i forumet
Synes dt er på tide at vi får dette jeg, og at noen av oss skal godkjenne hvem som kan være med der, evt kun de på terminliste vår.

foreslår navn jenteneijuni2013

kan ta på meg å kontakte forumansvarlig og få en slik gruppe, vi trenger ikke snikere!

Hei,

etter jeg har opprettet en skjult gruppe lager jeg en tråd i den åpne gruppen hvor alle som vil ha tilgang må skrive seg på. Den tråden blir åpen for alle - slik at dere kan se hvem som har tilgang. (Send meg pm om det er noe mer.)

MEN: Dere må finne et navn og en av dere må sende meg PM når dere har kommet frem til et navn så ordner jeg resten :-)

Er faktisk det samme for meg hva gruppa heter, så lenge vi bare er oss der! Kanskje det blir litt mere aktivitet også, at folk tørr og være litt mere seg selv. :)

Supert. :)

Synes dt er på tide at vi får dette jeg, og at noen av oss skal godkjenne hvem som kan være med der, evt kun de på terminliste vår.

foreslår navn jenteneijuni2013

kan ta på meg å kontakte forumansvarlig og få en slik gruppe, vi trenger ikke snikere!

Sendr du en pm til janet med nnavnet på gruppa da? :)

hvem godkjenner brukere av lukket forum?? Om vi ikke har noe å si så kan jo hvem som helst komme inn der....

hvem godkjenner brukere av lukket forum?? Om vi ikke har noe å si så kan jo hvem som helst komme inn der....

Det vil hele tiden ligge en liste tilgjengelig så dere ser hvem som er medlem av den lukkede gruppa.
Da ser dere fort hvem som tilhører og ikke :D

Vi kan jo ikke være 100% sikre på at alle som blir med i gruppa er seriøse, jeg kan jo også være en løgner for alt man vet, men jeg tenker at når man eventuelt finner ut at noen tuller så går det jo an å få dem ut av den lukka gruppa, og så slipper man at et helt terminforum kommer innom og skriver svada etterpå :)

Blir ålreit med lukker gruppe! Litt lettere å prate om ting da :)

Back
Topp