Luftveisinnfeksjon

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Stakkars vesla mi er blitt syk. Luftveisinnfeksjon. Så nå har vi vært til lege og fått medisin og krysser alt vi har for at hun skal bli frisk til vi reiser på ferie neste helg. 
Er syk jeg også så sliter litt med overskudd til våkenetter.. og ser de hostesaftene jeg hadde i hus skal ikke taes når en ammer..... så håper dette snart går over med meg også! :)

Uff, god bedring! Vi fikk bare en liten forkjølelse samtidig og jeg synes det var slitsomt, ikke noe gøy å ikke få noe søvn når man er syk selv..

God tur på ferie, får håpe dere blir friske! :)

Stakkars liten og stor.
Her er det jeg og storebroren som har vært syke, tar lengre tid å komme seg når man ikke får sovet ut skikkelig. Jeg hadde innfluensa og fikk noe på en lunge så endte med penisilinkur, har ikke følt meg så syk som jeg var med influensaen på lenge :( men nå er jeg endelig frisk igjen :D

Håper dere kommer dere raskt, god bedring :)

Huff. Ikke noe moro med barn som er syke, og spesielt ikke når man også er syk selv. Håper det går over etter hvert, og at medisinen virker som den skal. Forhåpentligvis blir dere friske (nok) i løpet av ei uke. God bedring! :-)

Ble det ferietur på dere, millemari? Minstesnuppa her har heldigvis ikke vært sykere enn litt snørr i nesen så langt. Det er aldri kjekt å ha syke barn, så jeg håper medisinene har vært vidunderkur og at vesla er blitt bra igjen :-D

Vi er friske og kan dra på ferie! :)))
Var hos legen igjen i uken og vesla var heldigvis bra nok så vi kan dra. 
Nå håper vi det er lenge til neste gang vi er syk!

Back
Topp