Luftsmerter

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen andre som får sterke luftsmerter i magen?
Skjedd meg to ganger at jeg våkner om natta med sterke smerter/kramper i magen og må sitte på do i en halvtime før det hjelper. Første gangen det skjedde var verst, da kaldsvettet jeg og nesten kastet opp av smertene. :dead:

Noen andre som får sterke luftsmerter i magen?
Skjedd meg to ganger at jeg våkner om natta med sterke smerter/kramper i magen og må sitte på do i en halvtime før det hjelper. Første gangen det skjedde var verst, da kaldsvettet jeg og nesten kastet opp av smertene. :dead:

Har ikke vært plaget av det enda, men med de tre andre var jeg mye plaget! Kunne vare opp til 6-8 timer! Var helt grusomt! Aktivitet hjelper! Jeg brukte å hoppe i dusjen, varmen hjalp på smertene.. håper du slipper å få det flere ganger!

Å, dette har skjedd med meg flere netter også! Utrolig vondt, og skummelt. Virket så mye vondere enn vanlige luftsmerter. Sikkert litt frykt for at det kan være andre ting også mikset oppi hele opplevelsen. Heldigvis har det ikke skjedd på lenge nå :)

Å, dette har skjedd med meg flere netter også! Utrolig vondt, og skummelt. Virket så mye vondere enn vanlige luftsmerter. Sikkert litt frykt for at det kan være andre ting også mikset oppi hele opplevelsen. Heldigvis har det ikke skjedd på lenge nå :)

Ja, det er skikkelig skummelt. Livredd for å sjekke etter blod .. men har gått fint til nå, og er så deilig når smertene gir seg! ❤️

Hadde det med førstemann. Følte jeg skulle svime av på badet og var sikker på at det var en sa, men bare dårlig mage og mye luft som styrte på. Skikkelig skummelt :nailbiting:

Var ikke plaget med førstemann, men denne gangen plages jeg med forstoppelse og luftsmerter. Hjelper å gå tur og drikke biola for min del. Ekkelt når det står på, men det går heldigvis over. En kveld gikk jeg rundt i ring i stua, krokbøyd, før det løsnet :hilarious:

Jeg har også våknet med smerter på natten 2-3 ganger. Blir jo redd for at det skal være noe, men har løsnet veldig greit med å legge meg i en annen stilling, så har luften kommet fort ut :woot:

Kan ikke huske noe slikt fra sist gang :smiley-ashamed008

Takk for svar jenter ❤️ Godt å høre at det er normalt med slike smerter. Håper vi slipper unna flere runder med det nå ❤️

Er også skikkelig plaget med forstoppelse og luftsmerter. Har IBS (irritabel tarm) men har hatt en veldig god periode det siste året og har kunne spist nesten hva jeg vil, men nå som jeg er gravid reagerer jeg plutselig på alt mulig. Har hatt mange runder med intense luftsmerter på natt, kaldsvetting og følelse av å nesten besvime!! Eneste som hjelper er å gå på do, men det er ekstra vanskelig når jeg er forstoppet. Så nå må jeg skjerpe kostholdet for jeg orker ikke ha det sånn her. Var ikke sånn her sist gang, da ble magen bedre av å være gravid..

Er også skikkelig plaget med forstoppelse og luftsmerter. Har IBS (irritabel tarm) men har hatt en veldig god periode det siste året og har kunne spist nesten hva jeg vil, men nå som jeg er gravid reagerer jeg plutselig på alt mulig. Har hatt mange runder med intense luftsmerter på natt, kaldsvetting og følelse av å nesten besvime!! Eneste som hjelper er å gå på do, men det er ekstra vanskelig når jeg er forstoppet. Så nå må jeg skjerpe kostholdet for jeg orker ikke ha det sånn her. Var ikke sånn her sist gang, da ble magen bedre av å være gravid..
Huff, det er så fælt :( håper du slipper unna flere slike runder ❤️

Back
Topp