Luftsmerter?!

Kystvaktkone

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hjeeelp
Våkna i natt og hadde skikkelig VONDT i øverste del av magen. Måtte opp og gå, og lå i fosterstilling på badgulvet. Fikk ut litt luft, og ble etterhvert bedre... Er luftsmerter virkelig så JÆKLIG vondt?! Ingen blødning, ingen hard mage, ikke vondt der babyen er eller noe.

Høres ut som luftsmerter. Har der i ny og ne selv. Er en del luft så samler seg opp når man er gravid! :p
Tror ikke du skal bekymre deg :)

Jeg sleit med dette da jeg gikk med storesøster. Helt j.....

Sist svangerskap våkna eg ei natt med så enorme smerter at eg ikkje klarte å rikke meg. Heldigvis var mannen min heime og hjalp meg opp. Gjekk litt rundt og var ein tur på do så kom det seg. Så ja, luftsmerter er utrulig vondt!

Uff!! Fant du noe som hjalp? Må vel slutte å drikke boblevann antar jeg...

jeg får skikkelig luftsmerter hvis jeg drikker julebrus direkte fra glass-flaske men tåler når jeg drikker av glass... men drikker generelt lite kullsyre nå, da det eneste brusen jeg liker er julebrus... så fint når smaken forandrer seg helt i svangerskap .. ;)

Jeg har bestandig vært plaget med luftsmerter- også før graviditeten. Når det står på det verste er det heelt jæ****! Da blir det fosterstilling på badet med all slags stillinger for å forsøke å lette på trykket! Ofte kan massering av magen hjelpe på å få luften ut.

Jeg har bestandig vært plaget med luftsmerter- også før graviditeten. Når det står på det verste er det heelt jæ****! Da blir det fosterstilling på badet med all slags stillinger for å forsøke å lette på trykket! Ofte kan massering av magen hjelpe på å få luften ut.

Ååååh det hørtes slitsomt ut!! Synes det var JÆVLIG den der ene natta jeg... :sorry:

Ååååh det hørtes slitsomt ut!! Synes det var JÆVLIG den der ene natta jeg... :sorry:

Til tider er det nok min egen feil da jeg vet jeg reagerer litt på blant annet lyst brød og epler.. Forsøker å holde meg mest mulig unna, men har mine svake øyeblikk!..

Takk for svar! Sabla så vondt det var... Svangerskap nummer tre, aldri vært borti det før...

Jeg er SÅ glad du lagde denne tråden!! Våknet av intense smerter i magen i natt og ble først veldig urolig. Løp på badet for å sjekke etter blod, var ingenting, og kom så på denne tråden her om luftsmerter. Fikk ut luft etterhvert, og så ordnet det seg. Takk!! :notworthy

Jeg er SÅ glad du lagde denne tråden!! Våknet av intense smerter i magen i natt og ble først veldig urolig. Løp på badet for å sjekke etter blod, var ingenting, og kom så på denne tråden her om luftsmerter. Fikk ut luft etterhvert, og så ordnet det seg. Takk!! :notworthy
Åååh så bra!! Ikke med luftsmertene da, de er bare blæh :inpain:

Back
Topp