Luftsmerter

iram88

Blir kjent med forumet
flere enn meg som opplever luftsmerter? Jeg har hatt skikkelig mageknip i dag. Kjøpte minifom på apoteket og det hjelpte. Har også blødd litt i går og i dag så trodde først magesmertene var tegn på spontanabort, men håper ikke det..
 
Jeg har hatt mye luftsmerter i det siste. Masse luft i magen og skikkelig løs mage. Plagsomt, men veldig normalt.
 
Jeg har hatt mye luftsmerter i det siste. Masse luft i magen og skikkelig løs mage. Plagsomt, men veldig normalt.

Godt det ikke er bare meg. Men liker ikke at jeg blør litt i tillegg, men krysser fingrene og håper på at det er liv i spiren fremdeles. Tror jeg ringer legekontoret i morgen tidlig for en konsultasjon.
 
Godt det ikke er bare meg. Men liker ikke at jeg blør litt i tillegg, men krysser fingrene og håper på at det er liv i spiren fremdeles. Tror jeg ringer legekontoret i morgen tidlig for en konsultasjon.
Sikkert lurt å ringe og høyre med legen :)
Alt går sikkert fint, men så slipper du å bekymre deg :Heartblue
 
Slitt med masse luft jeg også. Ofte mage smerter å ubehag utenom ligamentsmerter.
 
Masse luft smerter her også, særlig på kveldene av en eller annen grunn.
Har du stoppet å blø? ❤️
 
Godt det ikke er bare meg. Men liker ikke at jeg blør litt i tillegg, men krysser fingrene og håper på at det er liv i spiren fremdeles. Tror jeg ringer legekontoret i morgen tidlig for en konsultasjon.

Nei, det forstår jeg godt. Lurt å ringe legen, ikke noe godt å gå rundt med sånne bekymringer.
 
Jeg har også mye luft...

Hvordan går med deg? Har du sluttet å blø?
 
Jeg har også mye luft...

Hvordan går med deg? Har du sluttet å blø?

Jeg blør dessverre hver gang jeg er på toalettet, og i sted følte jeg det kom veldig mye blod. Er veldig bekymret for st jeg holder på å spontanabortere..håper på å få komme fort til hos lege for p få avklart om det er abort eller ikke. Er forferdelig å ikke vite, blir veldig engstelig.
 
Jeg blør dessverre hver gang jeg er på toalettet, og i sted følte jeg det kom veldig mye blod. Er veldig bekymret for st jeg holder på å spontanabortere..håper på å få komme fort til hos lege for p få avklart om det er abort eller ikke. Er forferdelig å ikke vite, blir veldig engstelig.
Ja, skremmende med blod :( mange blør jo mye uten at noe er galt også, umulig å vite før du får sjekket med ul eller blodprøver. Håper du får time i dag❤️ lykke til, håper blødningen er uskyldig og at alt fortsatt er i orden
 
Hvis det bare blør når du er på toalettet er det stor sannsynlighet for at det er irriterte slimhinner som skrapes opp,noe som er ganske vanlig. Blir de veldig irriterte kan de blø også utenom, så trenger ikke være noe å bekymre seg for men er ofte godt med en legesjekk for å roe seg ned uansett.
 
Tusen takk for alle svar❤️
Nå blør jeg lite og har heller ikke vondt lengre, men har fått meg legetime i dag. Skal bli godt å få en avklaring på hva blødningene kommer av.
 
Det gikk nok dårlig dessverre. Fikk beskjed om at jeg blør fra livmoren og med stor sannsynlighet har spontanabortert.
 
Uff , håper ikke det stemmer , ble du henvist til ultralyd ? Krysser fingrene for at legen tar feil, og sender deg en stor klem ❤
 
Nei så trist, får du ul for å bekrefte/avkrefte spontanabort? Håper det går bra med deg ❤

Ja, dette ble en trist dag:( Jeg tok blodprøve i dag og skal ta ny mandag, så ser legen om det er reduksjon i graviditetshormoner. Han sa at det er så vanlig med spontanabort at haukeland ikke vil ta ultralyd når det skjer... Kunne jo bestilt privat, men tror det blir enda verre for meg å se det på ordentlig hvis det ikke er liv der inne..
 
Back
Topp