Luftsmerter?

Srenit

Glad i forumet
Er av den heldige typen som har levd et langt og godt liv med normal fordøyelse og lite plager der.

Nå har jeg hatt vondt i magen i snart et halvt døgn. Ikke sånn mensen vondt men mer kanskje noe jeg tror er vondt i systemet? Føles litt som kniver inn i magen som ofte ender i et luftangrep.

Alt over er synsing, bortsett fra lufta... Spørsmålet er om noen kjenner seg igjen? Eller burde jeg være bekymret?

Oh yes! Siste uka her har vært full av intense luftsmerter! Kan ikke huske at det var så ille sist :p

Haha! Hele uke 5 og 6! Har roa seg litt siste uka men det tar seg sikkert opp igjen.
Du er heldig som ikke har vært mye plaga med slikt tidligere, hilsen hu med svært følsom mage og melkeallergi.

Uke 6 er fjerteuka [emoji85] var sånn forrige gang også [emoji6]

Godt vi et flere. Jeg har begynt å spise 5-15 svisker per dag i håp om å få fart på systemet.
Jeg hjelper jo ikke til når jeg må ha knekkebrød med gulost. Jeg tåler nemlig ikke melk [emoji23]

Det kan vær tilfeldig, men den første uka hadde jeg mye luft i magen. Gikk rundt og småprompa heile dagen:hilarious:

Magen min har slått seg helt vrang, veldig oppblåst og vond. Ser jo ut som en gassballong hver kveld og på morgenen er magen flat igjen :facepalm:. Trenger jeg å nevne lukten på soverommet i løpet av natta? Glad mannen sover godt for å si det sånn :yuck:

Jepp, typisk symptomer på luftsmerter det du forklarer der :)
Så du kan nok slappe helt av :)

Kan ikke huske at jeg var så oppblåst sist...meeeen nå er jo det 15år siden :woot:fryktelig oppblåst, særlig på kvelden. Håper det går over snart:smiley-bounce022

I går kveld var jeg så utrolig oppblåst. Såå plagsomt :/ er det lov å bruke minifom som gravid?

Jeg promper som bare det[emoji28] 8+3 i dag. Har egentlig prompet et par uker allerede [emoji23] er også veeeeeldig oppblåst!

I går kveld var jeg så utrolig oppblåst. Såå plagsomt :/ er det lov å bruke minifom som gravid?

Sjekk på nett, der står det liste over hva man kan bruke av medisiner som gravid ;)

Jeg har skikkelig treg mage, ble anbefalt laktulose på apoteket i dag og kjøpte det :) Helt trygt for gravide.

Back
Topp