Luftsmerter.

KajaSH

Glad i forumet
Hei.

Er det noen her som har hatt en del luftsmerter?
Jeg har hatt en del mageknip siden jeg ble gravid, men den siste uka har jeg hatt magesmerter som kommer og går. Og nå i helgen har jeg hatt noen runder med noe som føles som mageknip bare knipen forsvinner ikke! Det gjør kjempe vondt og det hjelper ikke gå på do.

Noen som har det likt? Eventuelt vært borti noe lignende??

Jeg har vært plaget med luftsmerter et par ganger så langt, men det går alltid over på en time eller to og oppstår da ikke igjen med det første.

Hvis det er skikkelig vondt over lang tid ville jeg ringt føden for en kjapp sjekk. Snakket med dem sist jeg hadde luftsmerter, og da sa de at hvis det ikke gikk over på en time (fra da jeg ringte dem) kunne jeg godt komme inn på kontroll. [emoji4]

Takk som spør [emoji173]️ Er bedre ja, men har en lang runde om dagen med vondt! Skal til jordmor i morgen, så får høre hva ho sier[emoji3] Ingen blod og masse liv så er ikke veldig bekymra, men det er jaggu ikke behagelig [emoji85]

Hadde en del luftsmerter forrige helg, fant etter hvert en stilling hvor jeg klarte å slippe litt ut. Så enkelt som å bøye seg ned å ta mot gulvet, med ganske rette bein. Smertene blei borte med en gang :)

Har luftsmerter rundt første måltid hver dag og har hatt det noen uker. Masserer magen, drikker mye vann og puster rolig så går det over

Har hatt en del luftsmerter., er forferdelig vondt og til tider er det vanskelig å gå. For meg hjelper kokt vann med en teskje sukker i[emoji23]

Back
Topp