Luftsmerter

Pingo

Første møte med forumet
Jeg lurer på om det er flere der ute som plages av treg mage og luftsmerter pga dette??? Helt siden jeg var ca 5 uker på vei har jeg vært plaget av extrem (til meg å være) treg og hard mage. Jeg spiser vanligvis fiberrik kost og mye grønnsaker & frukt, men mosjon har det jo skortet på da jeg har vært sinnsykt trøtt og slapp de siste 5 ukene :-p Og magen lever sitt eget liv, dvs det kommer nesten ingenting ut! Og det resulterer da i skikkelige luftsmerter innimellom, sånn man får før man får diaré. (Pardon my french.) Ikke så veldig behagelig, med andre ord. Bare lurte på om noen andre hadde det likt???

Nei, kan ikke si at jeg har det sånn, men jeg merker at magen ikke fungerer helt som før... kommer meg ikke på do hver dag lenger for eksempel. Har ikke merket noe til luftsmerter... men luft[:'(]

Jeg var plaget av luftsmerter, det var ekstremt vondt. Fant ut etterhvert hva som gjorde det. Sukkerfrie produkter - cola light. Da jeg sluttet med den "gikk lufta ut"

Jeg kjenner tild en trege magen...aargh! Har nå begynt å legge til litt hvetekli i maten jeg spiser til frokost. Håper det gjør susen!

Håper du får det bedre med magen etterhvert. Skjønner at det ikke er noe særlig behagelig!

Klem, M

Jo takk du, luftsmerter er noe jeg kjenner godt til![:'(] Ligger av og til som en ball pga. smertene. Jøøødemiiiin de e vondt! Men blir jo straks bedre når..eh... lufta slipper ut da. [:D] Til sambos store fortvilelse [:D][:D]

Jeg hadde det problemet. Var så vondt at jeg trodde jeg skulle føde eller noe, men det gikk faktisk over etter en stund...helt av seg selv[:D]

jo takk..vet hvordan det er..
har det sånn litt enda jeg da,lurer på om det kommer av all den funlight safta jeg drikker???
er så lei av alt vannet,og brus gjør det jo bare værre..
er jo så vondt,nesten som mens smerter[:@]

Vel, takk for alle svar alle sammen[:D] Det er ikke vondt hele tiden altså, men noen ganger er det ille. Uff, så mange plager som skal følge med dette fantastiske[:'(]
Men det aller verste har vært den overveldende trøttheten. Har vært i dvale i hele januar, men nå håper jeg det snart blir bedre. Er jo snart 3 mndr på vei jo...

Bland litt linfrø i en yoghurt eller noe annet, det hjelper på treg mage. Har reddet meg gjennom svangerskapet[:D]

Jeg hadde det akkurat sånn i begynnelsen, men midt problem var diare og ikke hard mage.

Spis masse fiber
Unngå kullsyreholdig drikke - det ødelegger fordøyelsen
Drikk MASSE vann

jeg var veldig plaget i begynnelsen av svangerskapet.det som hjalp for meg var mer drikke,en liten biola om dagen.og så delte jeg opp lunsj og middag i 2 omganger.da ble det bedre.[8D]

Back
Topp