Luftsmerter

Tripp trapp tresko

Blir kjent med forumet
Jeg sliter så med luftsmerter for tiden. Eller hva det nå enn er... Har mye vondt i siden på høyre side, spesielt etter måltider. Hjelper å ligge og slappe av. Flere som har det slik? Er 35+3 nå...

Jeg våknet av det på natten etter julemiddagen som i år var mørt reinsdyr kjøtt med poteter og grønnsaker. Var utrolig god middag! Men våknet plutselig med akutte luftsmerter, hvor luften rumlet rundt over livmoren, og ble ikke bedre før jeg kastet opp.. Var da 37+5. Var grusomt! Men har ikke noe ellers..

Huff ja, har det litt innimellom! Men det er på venstre side til meg da. Har du blitt sjekket for urinveisinfeksjon?

Uansett vondt med luftsmerter! Ikke så mye å gjøre med, dessverre. Tror jeg da. Hos meg hjelper det å spise regelmessig og vanlig (altså ikke Alt for mye søtt og salt) for så vidt. Ellers har jeg dessverre ingen råd å komme med :( Håper det bedrer seg!!

Jeg sliter så med luftsmerter for tiden. Eller hva det nå enn er... Har mye vondt i siden på høyre side, spesielt etter måltider. Hjelper å ligge og slappe av. Flere som har det slik? Er 35+3 nå...
Sniker fra desember! Anbefaler å kjøpe miniform og spise fler ganger daglig da setter ikke lufta seg "fast" på denne måten... Kan ta noen dager før det virker! Spis saaaaakte og regelmessig, om du stresser når du spiser svelger du mye luft, og hold deg unna tyggis og sukkerfrie drops... Sliter med kronisk tarm sykdom og har derfor slitt med luft smerter der du beskriver dem, og disse tingene har hjulpet på meg! Høyre siden er hvor tynn tarm og tykk tarm møtes og kan hende passasjen mellom disse er litt presset pga baby, og da setter lufta seg "fast". Miniform har hjulpet meg mye, og spiser det 3-4 ganger nå når jeg er gravid på slutten... Da baby presser ekstra på!

Back
Topp