Luftsmerter

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Nåken som har opplevd baby reagerer på brus? Leser så mykje forskjellig, at kullsyra ikkje går i melka mens andre meine den gjer da. Drikke iste istede no tilfelle :p
Og her slite han veldig med å få ut luft, andre daga verre enn andre. Men eg blir så fort usikker på om det er nåke eg har spist den dagen som gjer da. Er da sånn at ein veit fort om det er nåke eg har spist, at han vrir seg å griner lenge og konstant? :) Begynne å tru han reagere på kver minste ting :p

De kan nok reagere på brus ja.. Ingen av mine har reagert på vanlig flaskebrus, å jeg drikker mye brus! (Pepsi max:p).. Men storesøster reagerte på brus fra dispensere, sånn man får på mange spisesteder.. Husker ikke hvor fort vi merka reaksjon, men uten tvil det hun reagerte på, for var bare de få gangene jeg drakk det, hun hylte og hadde vondt i flere timer på kvelden...

Ellers har jeg kunnet spise/drikke hvasomhelst, lillebror reagerer ikke på noe mat/drikke:D

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Så heldig! :D Håpe på samme baby, ein som tåler alt :)
Har enda ikkje opplevd at han har hylt og hatt vondt i fleire tima, bare sånn i ny og ne at han kaver sånn med å få nåke ut og begynner å grine, men hjelper med trøst, så kansje ikkje grunnen er maten eg spise :D *håpe*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror ikke kullsyre går over i melka. Men det er mye syre i brus, noe mange kan reagere på. Jeg kan ikke drikke solo, fanta og urge, da får min gutt vondt i magen. Kan heller ikke drikke iste og juice, antageligvis av samme grunn, syre.

Dette ned kullsyre lurer jeg på også- har ikke turt å prøve enda...savner farris

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått i dager uten brus, noen dager uten juice, melk osv...
Konkludert med at hun ikke reagerer på brusen, men mer på fete meieriprodukt.
Da er hun utrøstelig om kvelden.
Unngår jeg de produktene og gir henne litt fennikel te om kvelden, da er det bare klynking på kveldstid, nok til at puppen og litt bæring får henne til å sove:)

Snuppa reagerer ikke på at jeg drikker Cola Zero, men vann med kullsyre må jeg holde meg unna. Virker som hun reagerer litt på Munkholm også.

Back
Topp