Luftsmerter

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Siste par ukene har jeg ett par ganger opplevd noen sykt vonde luftsmerter nede der fremme der livmoren ligger... Har blitt redd men har jo funnet ut at det er luftsmerter... For en smerte :( har ikke dette til vanlig, men masse inni magen og tarm og slikt har og blir jo forskjøvet på gjennom svangerskapet for å lage plass t babyen... Andre?

Har hatt det et par ganger. Hadde det spesielt om natten, klarte ikke og ligge på siden for det gjorde så vondt så måtte ligge på ryggen hele natten. Det var helt grusomt! :P

Uffda... Har selv våkna på natta en gang pga d, sykt vondt!!!

Jeg har det mest på kvelden og om morgenen, men midt på dagen pleier det å være bedre. Kommer og går etpar ganger i uken. Fælt :/

Har hatt det nesten hver morgen nå siste uka. Så vondt! Jeg har vært litt engstelig hva det var. Særlig i natt.. da fikk jeg så vondt at jeg omtrent ikke klarte å gå på do. Våkna igjenn på morgenen med samme smertene. Og magen var så oppblåst, hard og vond. Fant ut at det var luftsmerter. Men så sykt vondt!
:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uffda :/ jeg har blitt redd siden jeg har kjent det som sagt nede fremme... Hadde det ikke med førstemann!

Back
Topp