Luftsmerter?

LadyZ

Gift med forumet
Får plutselig en ubehagelig smerte nederst i magen, mot lysken. Varierer hvilken side det kommer på. Skjer 2-3 ganger om dagen. Virker som luftsmerter, men hva tror dere? Legger meg strak ut og maserer meg på magen... da går det over. (og det kommer gjerne en promp like etter.) Lurer på å ringe legen i morgen.

Har det samme jeg og, og hadde det samme forrige gang... Fikk høre det var helt normalt...

Hei!

Jeg er også plaget med mye smerter nederst i magen. Både mensmurringer (som vistnok er at livmoren vokser og strekker seg), og luftsmerter, som er mer jevnere fordelt over hele magen, ikke bare nederst. Jeg var hos legen for å sjekke det ut, og han kunne berolige med at alt var bra og det var helt normalt..

kommer magesmerter sammen med blødninger, er det derimot verdt å sjekke ut hos lege, sa han =)

ORIGINAL: krezz

Har det samme jeg og, og hadde det samme forrige gang... Fikk høre det var helt normalt...

Og det sitter i nedre del av magen hos deg også?

tror det er normalt.. har hatt det en stund æ og.. virkelig ubehagelig, men så lenge alt er bra så er det bare å glede seg over spira istedet[:D]

Jeg har det på samme måten [:)]
Du er ikke alene [:)]

Godt å høre at jeg ikke er alene [:)]

Back
Topp