Luftsmerter :o

Bruker22ch

Blir kjent med forumet
Har i det siste hatt skikkelig krampe-tak, hvor jeg tenker; er dette begynnelsen?... men så etter et par sekunder viser det seg at det er luft som vil ut, eller gurgle rundt inni meg :smiley-ashamed008 er det flere enn meg som har dette? Betyr ikke nødvendigvis dårlig mage, og ikke i sammenheng med kynnere, men kun skikkelig stikk i magen som resulterer i luft :crybaby2 Gleder meg til det ikke kun er luft, men en faktisk begynnelse :)

Jeg har hatt det periodevis. Hadde noen dager med skikkelig trykk og romling i mellomgulv. Har også hatt andre plasser, og skikkelig kramper.. Kan jo være så vondt at man får lyst å legge seg ned i fosterstilling på gulvet altså :/

Har hatt en del luftsmerter ja. Skjønner at du kan tru at det er starten på noe for hadde jeg ikke født før så hadde jeg også trodd det. Svinvondt, men en annen type smerte. Iallefall for min del ;) sorry å skuffe deg ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har hatt en del luftsmerter ja. Skjønner at du kan tru at det er starten på noe for hadde jeg ikke født før så hadde jeg også trodd det. Svinvondt, men en annen type smerte. Iallefall for min del ;) sorry å skuffe deg ;)

Nei var det jeg og tenkte! æsj er bare så lei av disse falske forhåpningene :confused2
regner vel med at de som er ekte er temmelig annerledes og vondere, så får bare vente å se - vet jo ikke hva jeg går til enda :confused013 :happy7

Har hatt det den siste tiden. Siden jeg har født før kjenner jeg forskjell, men gud så vondt det kan være. Eneste som funker er jo å prøve å få lufta ut. Hehe

Signerer ;)

Jeg har også hatt en del av de smertene.. Fortsatt stor mage her;-) Mamma trodde første gangen hun fødte at hun hadde luft/kolikksmerter.. Det bygde seg jo mer og mer opp iløpet av dagen, men ikke forstod hun at det var fødsel på gang. Brukte dagen til å spise svisker hun:p (Fødte 10 min etter at hun kom på sykehuset) Så en fødsel kan fint starte på den måten også;-)

Hadde det tidligere og har hatt det i tidligere svangerskap så regner med det er normalt,men ubehagelig.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp