Luftsmerter i mellomgulvet

Christinaa

Andre møte med forumet
Er 9 uker på vei og har de tre siste dagene slitt veldig me luftsmerter i mellomgulvet. Er så vondt at til tider så er det vondt å trekke pusten dypt. Noen andre som har hatt problemer me dette og eventuelt hva man kan gjøre for at det skal forsvinne??

Sent from my LT18i using BV Forum

Ikke i mellomgulvet her, men har en del luftsmerter inni mellom.. ganske kjipt! aner ikke hva som kan gjøres, annet enn å bevege på seg og få ut lufta :p

Jeg hadde mye luftsmerter i uke åtte og ni...å mye i mellomgulvet. Fant ut at det hjalp å røre på seg samt massere magen. Jeg er ti uker i dag å er fremdeles oppblåst, men mer luft i magen nå som ikke er så smertefullt. Så det kan være at det forandrer seg :)

Takk :-) Får prøve å bevege meg mer selv om jeg er tom for energi. Ganske nytt i og med at jeg hadde et svangerskap uten kvalme eller tretthet med den første:-)

Sent from my LT18i using BV Forum

Jeg har også masse luftsmerter. Å er så oppblåst og sprengt at fy :/

Slet med det samme forrige gang, og har vondt denne gang også... lillesnupp hadde kolikk når hun var liten, og vi gikk til manuellterapeut og kiro. Fikk tips om å masere magen hennes med klokka, trykke i en sirkel liksom :) så nå har jeg gjort det på meg selv, og d funker !! Jeg tar bare tommelen min på høyre side under ribbbeina og trykker mot venstre :) kjenner at d bobler inni der, og smertene går vekk :)) håper det hjelper deg også :)

Jaa, i dag var det akkurat som du beskriver, vondt å trekke pusten styles/default/xenforo/hmh.gif

Back
Topp