Luftsmerter- hjelp!

miss piggy

Gift med forumet
Er det noe vi kan ta for å hjelpe mot magesmertene som er helt trygt? Jeg har så voldsomt med luft om dagen og i går var det så ille og så vondt at jeg spydde av smerten. :( så jeg blir veldig glad for all slags tips som kan hjelpe :)

Still deg på alle fire på gulvet. Legg hode ned på gulvet og spre bena litt. Så beveger du hoftene fra side til side. Dette skal hjelpe, gjør det på meg, og lufta kommer ut :)

Still deg på alle fire på gulvet. Legg hode ned på gulvet og spre bena litt. Så beveger du hoftene fra side til side. Dette skal hjelpe, gjør det på meg, og lufta kommer ut :)
Hørt det også ligge på ryggen og bevege hoftene :-)

Prøv å stryk deg over magen fra venstre til høyre. Det har hjulpet for meg tidligere ved luftsmerter. Bare vær obs på at det kan komme skikkelig mye luft ;)

Takk for tips søte dere :-) dere er så gode å ha! Sovna før jeg rakk å svare, hehe, og alle tips skal prøves ut om nøden blir der igjen ;)

Da har jeg en plan for dagen... Spise lakris, stå på alle fire, legge meg på ryggen samt stryke meg på magen.

Jeg tror jeg eksploderer snart!!

Da har jeg en plan for dagen... Spise lakris, stå på alle fire, legge meg på ryggen samt stryke meg på magen.

Jeg tror jeg eksploderer snart!!
Uffda, stakkars deg! Går det bedre med deg nå?

Uffda, stakkars deg! Går det bedre med deg nå?
Naaah, litt kanskje. Har prøvd å gnikke og gni, men har ikke hjulpet så mye. Får håpe det kommer noe ut i natt når jeg sover ;)

Jeg havna på legevakten pga det, for smertene var så store at jeg trodde nesten jeg var døden nær ( må le litt, haha) , men det tok timesvis før det gikk over ! Og jeg kunne verken stå, gå, ligge eller sitte .. Det var grusomt vondt ;oo

Imogas, som fås kjøpt på apotek, kan trygt brukes ved både graviditet og amming. Veldig mange som har god effekt av den

Back
Topp