Luftsmerter fra helvete?!

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg våknet inatt med helt sinnsyke smerter i mellomgulvet og bak i ryggen på samme sted..høyt oppe altså. Men kan dette ha vært luft? Det gav seg og jeg fikk sovnet men det var så vondt at jeg nesten gråt. Kan det ha noe med at babyen presser alt opp? Har ikke hatt det sånn før

Kan nok være luft, men første jeg tenker er gallesteinsanfall. Ville prøvd å lest om det for å se om det kan minne om det :)

Uff, ikke bare bare med inntak av all denne feite julematen :o Her har jeg vært oppblåst i flere dager og drømmer om noe enkel junkfood eller noen lette fiskekaker :p Håper det går over!! En kollega som har operert galle sa det alltid ble verre i jula på henne og ifbm graviditet :(

Uff, ikke bare bare med inntak av all denne feite julematen :eek: Her har jeg vært oppblåst i flere dager og drømmer om noe enkel junkfood eller noen lette fiskekaker :p Håper det går over!! En kollega som har operert galle sa det alltid ble verre i jula på henne og ifbm graviditet :(
Da kan jo det være årsaken.. :) har ikke hatt det mer og håper jeg slipper for det der var ikke godt !

Back
Topp