Luftsluker?

Har problemer med det samme her. Hun har skikkelig luftproblemer. Når hun er våken ligger ikke hun lenge før Hun hyler av smerte. Dette skjer spesielt om kvelden. På dagtid er hun i mye bedre form.

Skal kjøpe malt idag og se om det hjelper. For vesla her klarer ikke trykke ut bæsjen heller :o

Uff, håper malten hjelper jenta di. Er så fælt å se dem ha så vondt uten å kunne gjøre noe. Stakkaren her ser jo ut som ei sprengt tomat i ansiktet og skriker seg hes på det verste.

Uff, håper malten hjelper jenta di. Er så fælt å se dem ha så vondt uten å kunne gjøre noe. Stakkaren her ser jo ut som ei sprengt tomat i ansiktet og skriker seg hes på det verste.

Ja, håper det. Hun også skriker seg hes nesten når det er på det verste. Pappaen ble bare irritert igår når hun ikke roa seg på lenge. Da ga han opp.

Det som er rart er at hun ikke er sånn i det hele tatt på dagtid. Jeg passer jo på det jeg spiser å :o blir ikke klok på det her ass

Ja, håper det. Hun også skriker seg hes nesten når det er på det verste. Pappaen ble bare irritert igår når hun ikke roa seg på lenge. Da ga han opp.

Det som er rart er at hun ikke er sånn i det hele tatt på dagtid. Jeg passer jo på det jeg spiser å :eek: blir ikke klok på det her ass

Er ikke uvanlig at babyer styrer mer om kvelden, kalles kveldsuro og ammehjelpen har en fin artikkel om det. Syntes det var godt å lese at dette er helt normalt, skulle ønske jeg visste det når jeg fikk første, for jeg var ganske fortvila en stund da.

Det finnes ingen hold i at det vi spiser lager magevondt hos baby (bortsett fra melkeprotein hos en liten brøkdel), så jeg ville ikke stresset så mye med det, med mindre det er en matvare du ser baby reagerer på gang på gang. Hadde f.eks kullsyre gått i melka måtte det vært innom blodet til mor først, og det hadde jo vært livsfarlig:p.

Jepp, prøver å bli flinkere til dette. Må bare vente på at han slipper taket selv, hvis ikke så river han nesten av meg nippelen pga sugetaket :P
Fikk til en skikkelig mannerap i natt :D

Ja, synes i grunn han snur hodet fint til begge veier. Har liksom ikke lagt merke til at han har noen favorittside. Prøvde også tvillingammestillingen i går for å se om det var ammestillingen han var misfornøyd med, men det hjalp ikke en dritt :P
Hehe, drikker så mye vann ellers i løpet av døgnet, er så godt med litt avveksling til middagen ;) Men det er verdt det om det holder magen til mini fin :)

Er det dette som er den tilbakelente stillingen? Der hvor man sitter med ryggen bakoverlent og babyen ligger "oppreist" på mage og bryst?
Får å få han til å slippe taket så tar du fingeren din inn på siden i munnviken hans og fjerner vakuumet, da får du han av uten at det gjør vondt :) Tilbakelent amming kan og hjelpe :)

Back
Topp