luftplager

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
Flere som er plaget med luft???det er skikkelig vondt og ubehagelig og ukontrollerbart...

gikk først ned 3 kg, så opp 5 (dvs 2 kg mer enn startvekt) og nå nede igjen i startvekt, men kul på magen....etter ul forrige tirsdag har småen begynt å sparke som bare det, og lurer på om det kan ha noe med det å gjøre eller er det rett og slett de berømte kynnerene?

Er plaget med masse luft jeg oxo.. Ganske slitsomt til tider..

Vet akkuratt hva dere snakker om. Er skikkelig plaget til tider..  med akkuratt det der. [:-] Kan ikke gjøre annet enn å fyre av, men til tider er det full stopp hos meg og det er ganske vondt.. [&o]

Ja, den lufta plager livet av meg!!!! Er sinnsykt oppblåst om kvelden spesielt...kommer ut i begge ender....[&:] Føler meg bare tjukk og feit og oppblåst...skulle ikke denne perioden i svangerskapet være så fantastisk????[8|]

bare tjukk og feit og oppblåst...skulle ikke denne perioden i svangerskapet være så fantastisk????

Jo de sier så, har følt meg tjukk, opplåst og feit frem til nå. Så jeg vet hva du føler. Men man må bare tenke at alle er forskjellig. I tillegg har man jo en liten tass i magen så det er jo verdt det, men der er ikke bare bare å ikke føle seg sexy lenger.. [&o]

det er ganske flaut ja.....

har hørt at blå idoform skal hjelpe så sambo skal på apoteket og sjekke ut om man kan bruke det idag etter jobb. sambo er helt sjokket over meg....det "braker" i alle retninger og man føler seg LITE feminin altså[:'(][:-]

Back
Topp