Luftig, luftigere, varmluftsballong

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Det er ingen overdrivelse... Jeg kunne levert bioenergi. Har så mye luft av jeg får luftsmerter. Magen blåser seg opp til uante str og selv om jeg bare er i uke ni så ser det ut som om jeg er 4 mnd på vei. Men uten den fine magen jeg ser bare tjukk ut. Ahh.. De to mest flatterende (flatulerende) mnden av alle svangerskaps måneder.. Nr 3-4 der alle enten antar du er tjukk eller smellt på tjukka.. Alle ser hvertfall at du ikke har fått gått på do på noen dager og antakelig har mer metangass i magen en 1 ku...

Off, ja.. får i hvert fall vært på do, men fiser om kapp med gubben. Han synes det er ustyrtelig festlig, såklart :D

Første ukene hadde jeg helt sinnsyke smerter. Endte på legevakta en natt første uka jeg var gravid. Jeg ble anbefalt av legen å ta duphalac hver kveld, og det hjalp etterhvert.
Nå er jeg 11+0 og magen er endelig litt mer normal :) men er jo fortsatt en del luft, hehe.

Hihihi! Synes heldigvis at det har blitt litt bedre:-) Har hatt forferdelige luftsmerter innimellom, men ikke de siste ukene.

Nå er det mest at magen er helt i ubalanse som er problemet. Løper på do hele tiden.
Tar litt idoform innimellom, men den blir det fort litt stopp av - så da er det et problem igjen! Skal tydeligvis ikke være enkelt dette:-)

Hihihi! Synes heldigvis at det har blitt litt bedre:-) Har hatt forferdelige luftsmerter innimellom, men ikke de siste ukene.

Nå er det mest at magen er helt i ubalanse som er problemet. Løper på do hele tiden.
Tar litt idoform innimellom, men den blir det fort litt stopp av - så da er det et problem igjen! Skal tydeligvis ikke være enkelt dette:-)
Dersom du sliter med løs mage kan banan feks hjelpe, ikke like effektivt som idoform men slipper helt stopp.

Farris og blåbær hjelper også på løs mage sammen med grove kornprodukter og jernrike produkter :) vet ikke va som er værst, full stopp eller full rulle hehe... Akkurat nå hadde jeg gått for full rulle... Magen går i kryss og tvers... :)

Farris og blåbær hjelper også på løs mage sammen med grove kornprodukter og jernrike produkter :) vet ikke va som er værst, full stopp eller full rulle hehe... Akkurat nå hadde jeg gått for full rulle... Magen går i kryss og tvers... :)

Det var det da! Det er enten eller her også... Men mest løs mage. Sliter med magen til vanlig, og det som funker best er å holde seg unna mel/gjær/melk.
Dessverre er det knekkebrød og pasta som frister mest om dagen.... Så det hjelper nok ikke:-/

Farris drikker jeg bøtter og spann av, men blåbær kan jeg prøve litt av!

Du kan jo forhøre deg om du kan ta kull tabletter eventuelt begynt med probiotika i tillegg :)

Back
Topp