Virker som det er en del som drar på tidlig ul. Mange er henvist på grunn av blødninger, og noen bestiller selv hos privat gyn. Sist var jeg lite bekymret for at noe skulle gå galt. Sikkert siden jeg ikke helt forsto i begynnelsen hva det faktisk betydde å være gravid. Jeg forsto jo selvfølgelig at et liv vokste inni meg og at det 8 mnd senere forhåpentlig vis ville bli født et lite barn. (Jeg sier ikke at dette er likt for alle førstegangs. Og jeg holdt det vel litt på avstand sist til det var gått 12 uker). Denne gangen er det litt anderledes. På den ene siden har jeg ikke så god tid til å være gravid, (det har enda ikke sunket inn), siden det allerede er en liten som krever mammaen sin på ettermiddag/kveld. På den andre siden virker hele graviditeten mer skjør for meg. For nå vet jeg virkelig hva premien i juni til neste år forhåpentlig vis er. Jeg har ikke erfart å miste selv, men jeg vet at det er vanlig. Nesten så jeg ikke tør å slippe den tanken inn i mitt hormonelle hode. Og jeg blir litt bekymret når jeg ser at det er flere av oss med junispirer som denne uka har fått triste nyheter på tidlig ul..
Rart er det. På den ene siden føler jeg meg mindre gravid denne gangen, for det er så mange andre ting som har oppmerksomheten min. På den andre siden føles det større og nesten sårt, for betydningen av det lille frøet virker så inderlig stort denne gangen. Sa jeg at jeg er hormonell...?
Fint å få lufte noen tanker til dere!
Rart er det. På den ene siden føler jeg meg mindre gravid denne gangen, for det er så mange andre ting som har oppmerksomheten min. På den andre siden føles det større og nesten sårt, for betydningen av det lille frøet virker så inderlig stort denne gangen. Sa jeg at jeg er hormonell...?
Fint å få lufte noen tanker til dere!