Lufte tanker litt

Jentemamma20&22❤

Flørter med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
I morgen skal jeg på TUL nr 2. Jeg er så jævelig redd for at det ikke skal være liv. Vi var på ultralyd 9+4(Ble satt frem 2 dager, 9+6) så i morgen vil jeg være 12+2.

Mitt første svangerskap endte i MA, da var vi på UL 6+1, så et bankende hjerte og en bitte liten peanøtt, ville ha en UL til, så var der 11+3, da var det ikke liv lengre.

Svangerskap nr 2 fødte jeg ei frisk og fin jente, men jeg var redd hver eneste gang vi var på UL.

Alt av min redsel og alle mine nerver kommer fra svangerskap 1 og jeg klarer ikke å berolige meg selvom jeg fikk en frisk jente etter det. Jeg går og er stresset over dette hele tiden nå. Det tar så mye energi og krefter..

Phuu, godt å lufte tanker litt..
 
Jeg forstår veldig godt hvordan du har det! Hadde selv en MA tidligere i år, og sjekker papiret for blod HVER gang jeg har vert på do! Er forferdelig nervøs før hver UL!
Jeg har født to fantastiske jenter før denne MA’en, og med de svangerskapene tenkte jeg ikke tanken på at noe kunne gå galt! Var superspent og glad før UL og negative tanker streifet meg ikke, for da visste jeg jo ikke bedre! Utrolig befriende!
Sånn er det altså ikke nå, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg klarer å begrave helt den nervøsiteten og redselen for at det skal ende galt..
Ikke så mange gode råd herfra med andre ord, men du er ikke alene om det er noe trøst! :Heartred
 
Masse lykke til i morgen :) jeg føler også på mye nervøsitet før ultralyd, jeg har ingen erfaring (heldigvis) med hverken ma eller sa, men redselen er fremdeles der. Jeg prøver å huske at sannsynligheten for at alt er bra er mye større enn at noe går galt, noen ganger hjelper det.
 
Masse lykke til!!! Jeg forstår deg så godt, og sender gode tanker:wav

Har selv hatt en ma tidligere, men fikk en frisk og flott jente etter dette. Skal også på UL nr 2 i morra, da 12+0. Veldig spent og veldig redd.

Satser på at det går bra med oss begge:Heartred
 
Masse lykke til og håpe alt går bra for begge❤️ Har hatt spontanabort 1. graviditet i uke 12 og kjenner skikkelig på den frykten at noe skal gå galt igjen :(

Skal prøve å få en ultralyd hos gynekologen i uke 12 for å prøve å slappe litt mer av❤️
 
Så kjekt å høre at alt sto bra til! :Heartred Håper du får senket skuldrene litt nå!
 
Herregud ble like glad på dine vegne som om det var mitt Bare te å glede seg nå❤️ Fikk du vite kjønnet også, har lest her at flere fikk vite kjønnet i uke12. Uansett hvilket kjønn er dt bare glede med baby❤️

Ja, eller hun var ikke 100% sikkert, for dem er svært like nedentil på dette tidspunktet enda, men hun trudde hun så at det var ei jente :Heartred
 
Skjønner godt dine bekymringer. Har det på samme måten pga ma i vinter...
 
Back
Topp