Lufte tankene mine litt

MammaMia:)

Glad i forumet
Jeg er nå gravid med nr 4, vi har alltid snakket om en siste baby når de andre hadde startet på skolen, graviditeten kom som en overraskelse og først var jeg usikker på om jeg skulle beholde det.
Vi hadde planer om og flytte til noe større først men pga jobb til mannen min har vi ikke mulighet til flytting før neste mai. Nå tenker jeg og grubler så mye, kommer jeg til og klare dette, tenk om vi (mot alle odds) ikke får flytte til neste år, så må vi fortsette og bo såpass trangt sol vi gjør. Tenk om mine andre barn føler di får mindre tid til mammaen sin, og minste får heller ikke vært baby så veldig lenge :( 17mnd blir han når denne kommer.
Men på den andre side så tenker jeg t dette klarer vi, flytting vet jeg går i orden og ungene kommer til og venne seg til det fort.
Så får jeg dårlig samvittighet for den i magen når jeg tenker sånn, hvordan mamma er det som tenker sånn liksom, abort er ikke tema lengre men jeg bekymrer meg veldig for at dette skal gå like bra som med di andre. Blir liksom lille sjokkert for hver gang jeg må ta medisiner og tenker "jeg er faktisk gravid igjen" ..
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, mannen er borte og jeg måtte bare få det ut litt..



Sitter på mobilen
 
Sender mange klemmer til deg <3 Jeg er helt sikker på at dette kommer dere til å greie helt fint så lenge dere har en positiv innstilling til den nye situasjonen :) Og du kan alltids lufte disse tingene her inne, det er derfor vi er her <3
 
Skjønner at du er bekymret, men sånn er jo vi damer. Vi bekymrer oss alt for mye, og særlig når hormonene herjer. Alt kommer til å ordne seg! Og når de er bitte små babyer er det jo ikke store plassen de krever heller:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Alt ordner seg slal du se :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Takk dere :) i dag ser jeg lysere på ting igjen, blir bare så bekymra for hvordan fremtiden blir til tider med 4. Men jeg vet at det går bra, blir vel bare en ny tilvenning :)


Sitter på mobilen
 
Vi damer takler å klarer mye mer enn det vi er klar over!
:-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp