Lillemirakel
Glad i forumet
Jeg blir så tankefull om dagene, jeg har en svigerfar som er langt i fra god i hodet. Han har aldri vært en god far for mannen min og han er veldig selvsentrert. Dessuten er det MYE alkohol inne i bilde. Han sender sønnene sine på vinmonopolet for å kjøpe sprit til seg, og han kan være på fylla i mange dager i strekk. Jeg har en barndom som gjør at dette er veldig sårt og har lite lyst til å utsette sønnen min for det.
Han krever at vi skal være der på julaften OG nyttårsaften i år, selv om vi har lovt mine foreldre å være der, siden vi var hos svigermor m/fam i fjor (svigermor og svigerfar er skilt, og han er ekstremt bitter på henne) men jeg har SÅ lite lyst da han drikker seg full og i tillegg røyker inne. Vi vil da ha en baby på rundt 3 mnd og det kommer ikke på tale at han skal være i slike omgivelser. Men hvordan formidle dette på en pen måte? Er redd han vil bli like sint som det han ble i fjor når vi ikke kom, og da hadde han ikke barnebarn en gang.
* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*
Han krever at vi skal være der på julaften OG nyttårsaften i år, selv om vi har lovt mine foreldre å være der, siden vi var hos svigermor m/fam i fjor (svigermor og svigerfar er skilt, og han er ekstremt bitter på henne) men jeg har SÅ lite lyst da han drikker seg full og i tillegg røyker inne. Vi vil da ha en baby på rundt 3 mnd og det kommer ikke på tale at han skal være i slike omgivelser. Men hvordan formidle dette på en pen måte? Er redd han vil bli like sint som det han ble i fjor når vi ikke kom, og da hadde han ikke barnebarn en gang.
* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*