Lufte meg pittelitt ja!!!!!

Emba_Larsen

Forumet er livet
Føler meg egentlig ganske teit som henger meg opp i det, men men.
Here's the thing; Ei av mine beste venninner venter barn nå i august. En liten gutt skal di ha, og gjett en gang hva han skal hete???????  HENRIK!!!  Kjente bare at jeg ble helt paff da hun sa det til meg.. Jeg bare; Skal han hete Henrik?????? Svaret var, Ja, hadde tenkt på det navnet for mange år siden.. 
Ehm, ja ok. Det gjorde da vi og det.. for 3 år siden. Henriette skulle hett Henrik hvis hun hadde blitt gutt..  

&%¤&(/¤&(%¤(&/¤%(&¤ 

Skal jeg si noe til dem, eller bare la dem "drite seg  ut" ved å ta et "brukt" navn?
Vi har kun felles venner, så jeg føler liksom at dette blir kjemperart jeg..  Jeg kunne aldri tenkt meg til å kalla ungen min det samme som ei venninne..
 
æ må sei mæ eni me dæ, skikkeli teit å kaille ongen sin det samme som en av ongan te ei go vænninna :/ Så æ syns ikkje du ska føle dæ teit som heng dæ litt oppi det :)
 

sært ja..

du burde nok hørt tidligere om hun hadde ment henrik var navnet hun alltid ville hatt på gutt..

la henne drite på draget. man kan ikke nekte, men hadde reagert ja

 
*Nikki* skrev:

sært ja..

du burde nok hørt tidligere om hun hadde ment henrik var navnet hun alltid ville hatt på gutt..

la henne drite på draget. man kan ikke nekte, men hadde reagert ja


Nettopp. Har tross alt kjent hverandre i 10 år nå.. Har aldri hørt henne nevne det. emoticon
 
Det er litt merkelig når man er nære venner og har samme navn på ungene. Dessverre er det ikke så mye man kan si på det.

Jeg og en venninne av meg hadde termin nesten likt da jeg gikk gravid med Christoffer. Vi hadde navnet klart allerede før vi visste kjønnet og de sa at de ikke visste hva de ville kalle sin gutt. Først etter at guttene ble født fikk jeg høre av noen felles venner at de hadde valgt navnet Kristoffer.

Jeg må si at jeg synes det er litt snodig når ungene leker sammen og vi roper på Kristoffer/Christoffer. Hadde jeg visst at de hadde valgt det navnet tror jeg nok at vi hadde valgt et annet.
 
Back
Topp