Luftbobler følelser i underlivet

3 små engler i magen

Betatt av forumet
De siste dagene følte luftbobler i underlivet, det kommer ikke luft der ifra men jeg har følelsen av luftbobler som sprekker. Jeg har en del luft i magen ellers. Noen andre som har det samme?. Jeg kjenner også noe som kjennes spark mot underlivet. Det er mye bevegelser og spark i hele mage nå som alle 3 veldig aktive.

Jeg har mye spark nedover, hadde det sist også. Ganske merkelig følelse. Det jo være luftboblene også er spark? Om det uansett ikke kommer luft ut?

Masse spark langt nede denne gangen, kan ikke huske det fra sist

Jeg har mye spark nedover, hadde det sist også. Ganske merkelig følelse. Det jo være luftboblene også er spark? Om det uansett ikke kommer luft ut?
Nei det kommer ikke noe luft ut☺, men det føles som om det er luft der. Så det kan være at alt er bevegelser. Enig med deg at dette er merkelig følelse. Hele underlivet føles rar, litt prikking er det også på innsiden av underlivet.

Den nederste tv hos meg sparker/rører på seg ofte, og da kan jeg kjenne det gaaanske lavt nede. Veldig rart! Den andre kan sparke meg like ved ribbeina. "gleder" meg til den dagen han treffer :p

Kjenner ofte ganske lavt nede jeg også. Husker ikke helt med følelsen om "luftbobler" da, men vet det er mange som beskriver det slik når den lille er aktiv :)

Den nederste tv hos meg sparker/rører på seg ofte, og da kan jeg kjenne det gaaanske lavt nede. Veldig rart! Den andre kan sparke meg like ved ribbeina. "gleder" meg til den dagen han treffer :p
Hos oss med flere så er det flere bevegelser☺. Hos meg er ho jente som ligger nederste, ho pleier å kille meg ved lysken noe ho gjør fortsatt, nå kommer i tillegg spark. Men jeg mener at ho med bena mot venstre side av mage så jeg tror at er det ho bruker armene for grave der nede nå. Nå er det ikke bare bena de sparker tror jeg fordi jeg kjenner sparkene fra flere enn 3 steder. Her er det også en som sparker like ved ribbena tror ikke det er lenge til han til treffe dem siden han sparker ganske kraftig

Hos oss med flere så er det flere bevegelser☺. Hos meg er ho jente som ligger nederste, ho pleier å kille meg ved lysken noe ho gjør fortsatt, nå kommer i tillegg spark. Men jeg mener at ho med bena mot venstre side av mage så jeg tror at er det ho bruker armene for grave der nede nå. Nå er det ikke bare bena de sparker tror jeg fordi jeg kjenner sparkene fra flere enn 3 steder. Her er det også en som sparker like ved ribbena tror ikke det er lenge til han til treffe dem siden han sparker ganske kraftig
Ho sparker mot urinblæren☺

Kjenner ofte ganske lavt nede jeg også. Husker ikke helt med følelsen om "luftbobler" da, men vet det er mange som beskriver det slik når den lille er aktiv :)
Det er sikkert bare bevegelser, selv om det føles som luftbobler. Jeg kjenner også at ho sparker urinblæren, men med armene siden ho sparker føttene mot høyre side av mage.☺

Mine har steder de sparker mest mot, så tydelig at de begge har sin favorittside å ligge på, men de snur seg fortsatt begge to, så jeg kan kjenne spark overalt, bokstavelig talt :p men vanligst er helt nede til venstre tv1, og høyt oppe til høyre, tv 2 ❤

Back
Topp