Lufta er gått ut av meg!!

marihøne84

Blir kjent med forumet
Som noen av dere kanskje har fått med dere driver vi å pusser opp stua. samtidig har jeg hatt skolestart denne uka og kjæresten jobber jo selvsagt fulltid. Men føler vi har vært kjempe flinke og kommet langt, vi la strie på veggene på mandag og tirsdag(dette hadde vi aldri gjort før så det tok selvfølgelig veldig lang tid) og i går var jeg på jobb etter skolen så fikk ikke gjort noe da, så i dag hadde jeg planlagt å grunne veggene, men etter at jeg har vært på skolen fra 10 til 17 men en påfølgene spasertur på en time. Orker jeg ikke gjøre noen ting! Ryggen verker, jeg er trøtt som fy, har jo ikke vært i seng før halv ett hele uken. Hvor er det blitt av overskuddet mitt???

Høres ut som du har hendene fulle med skole, jobb, oppussing og ikke minst baby-produksjon!! Syns du skal slappe litt av med god samvittighet..så kommer nok overskuddet tilbake :)

Skjønner godt at du føler deg utslitt :S 
Kanskje du bør slappe av litt og tenke på deg selv og den lille i magen. Ellers blir du bare mere utslitt, og kanskje får andre plager.
Jeg fikk beskjed av jordmor å roe ned litt..... Jeg har 2 barn alene og går på skole.Noen dager er man full av energi, andre dager ikke. Og er viktig å lytte til kroppen når du er gravid

Overskuddet mitt har fortsatt ikke kommet tilbake fra forrige fødsel, eldstemann er ti måneder nå....

Men du er flink :-) Passe på å ikke slite deg ut!

Tusen takk for støttende ord. Trengte bare at noen sa det var greit at jeg blir liggende på senga forran pcen (sofan er jo ryddet vekk) så her blir jeg. Har heldigvis ikke skole i morgen så da kan jeg sove litt lengere, og grunne veggene når kjæresten er på jobb! 

Slapp av med den aller beste samvittighet. Den viktigste oppgaven din nå er å ta vare på deg selv og babyen i magen:)))

Kanskje ikke så rart at lufta går ut av ballongen innimellom..? Høres ut som du har nok å holde på med.. Husk og sett av litt tid til å bare være gravid og nyte svskapet også da, så kommer nok energien tilbake:-)

Jeg måtte spørre jordmor om man skulle pushe kroppen eller gi etter jeg. For jeg får dårlig samvittighet hvis jeg legger meg på dagen. Hun sa at hvis man føler for å sove 10 ganger om dagen når man er gravid så skal man faktisk gjøre det. Hehe. Tenk de som har tid til det da

Back
Topp