Luft Smerter.........

Dorothy_1

Gift med forumet
AUUUUUUUUUUUUUUU, Det er såh vondt.
Har ligget og vridd meg en god stund I Dag.
Det begynnte bare for en liten stund og bli bedre.
Har noen av dere blitt plaget med dette....???????

[:D]

vordan vondt er det ??

Har hatt sinnsykt vond mageknip ihvertfall - sikkert samme som du har.

Har hatt så vondt i perioder at jeg knapt har kunnet gå. Hos meg var det skikkelig ille en ukes tid rundt uke 18 tror jeg det var.

Nå har jeg ikke hatt det på en stund, har ikke endret kosthold eller noen ting. Så har ikke noen gode råd å gi deg. Men det går over etter hvert. **klem** [:)]

Jeg har vært plaget med det hele svangerskapet! Men det blir bedre når man bare kan fyre løs[8D]

Ja, jeg er sinnssykt plaget med oppblåst mage og luftsmerter. Det er utrolig plagsomt.

Forresten så fikk jeg et tips om å ta Samarin (brusepulver som løser seg opp i vann), tror ikke det skal være farlig for gravide, men les pakningsvedlegget for sikkerhets skyld!

JAAAAAAAAAAAAAAA melder meg inn i klubben her. Har sååå mye luft at det ikke er sikkerhetetsmessig forsvarlig.. [8D] He he men men som sagt deilig å kunne fyre løs...

Jeg var veldig plaget i svangerskapet. Fikk ikke lufta ut[:@] Legen anbefalte meg å stille meg på alle fire og vifte med rompa som en hund.... *ler* Men det funket veldig bra.

Jeg opplever samme problemet... luften vil liksom ikke ut på normal måte, den blir bare værende der inne og gjøre vondt.
ORIGINAL: Snuppepia

Jeg var veldig plaget i svangerskapet. Fikk ikke lufta ut[:@] Legen anbefalte meg å stille meg på alle fire og vifte med rompa som en hund.... *ler* Men det funket veldig bra.
[&:]

Halloen.....
Ei vennine av meg hadde også mye luft, Hun brukte noe som heter Idaho.
Jeg har brukt Minefom før, Men vet Ikkje om det kan brukes nå......
Hvordan smerte det er?????? Hmmz...... Både stikkende og krampeaktig, Og den begynner og gi seg litt etter litt dersom man putrer eventuelt klarer og rape det ut, HeHe.... [:D]

Melder meg også inn i klubben. Plages litt med det, ja[:D]

magen min blir kjempe stor utover kvelden, og da kjenner jeg at magen strekker seg liksom...
Har ikke så veldig mye luft tror jeg, men det er bare det at magen min eser ut.....

I natt våknet jeg med sinnsykt vondt i magen, også var den steinhard!!Men da jeg hadde vært på do og tisset, så ble alt mye bedre [:(]

enkelte matvarer blir man mer "luftig" av husk. Og kaffe, purreløk og rug m.m kan gi økt gass.
Men slipp ut lufta, rap og promp, lufta er fri for alle [:)].
Hvis man holder det inne får man skikkelige smerter hvertfall [&:]

Vet alt om luftsmerter.. I tillegg får jeg kynnere mens luftsmertene herjer. Jeg får liksom dobbelt vondt. Jippi... noe må man i gjennom for å bli mødre [:@]. Det er heldigvis snart et tilbakelagt kapittel.

Back
Topp