Luft/magevondt

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Hei snupper [;)]

De siste dagene har lille ulven hatt veldig mye luft i magen, det kommer mange vonde promper og han gråter endel.. Det løsnet litt når jeg ga han fennikelte jevnt utover dagen, men på natten/kvelden er det skikkelig liv i de små tarmene hans. Han kan hyle skikkelig til før det kommer den braker, høres forferdelig vondt ut for han. Stakkars..

Utenom lufta så er han blid og fornøyd.

Han bæsjer fint 1-2 ganger pr dag (gjerne på natta/mårran.. Snakk om dårlig timing! :P)
Han spiser grøt hver dag, som han har gjort siden han var 4 mnd.. Og grønnsakspurè til middag.. Jeg har ikke introdusert noe nytt som kunne ført til magevondten.

Så jeg lurer på hva i alle verden alle denne mageknipen og luften kommer av? Hva kan jeg gjøre med det? Han hadde jo kolikk før, men er usikker på om jeg må begynne med alle kolikktipsene, eller.. ? Har dere noen gode tips for å hjelpe på all denne lufta?

litt forvirra nå ja ..

Håper noen kommer med noe smart, for det har blitt lite søvn på oss de siste par dagene. Er så sårt når han ligger og klynker mesteparten av natta pga luft..

vi har samme problemet her også. masse luft og promping om natten som kan gjre han urolig. ringte osteopaten idag og vi skal over til skien igjen for han mente han kunne ordne det. så da får vi se da. men følger med her, kanskje det finnes noen andre tips også.. tenkte kanskje på minifom igjen men vet ikke helt jeg. spørre hs kanskje.

ORIGINAL: 2.Gangsmamma

vi har samme problemet her også. masse luft og promping om natten som kan gjre han urolig. ringte osteopaten idag og vi skal over til skien igjen for han mente han kunne ordne det. så da får vi se da. men følger med her, kanskje det finnes noen andre tips også.. tenkte kanskje på minifom igjen men vet ikke helt jeg. spørre hs kanskje.

huff så slitsomt. Vi har ikke prøvd osteopat.. Hva gjør de, og hva koster det? :)

Jeg er liksom litt rådvill jeg, aner jo ikke hva denne plutselige magevondten kommer av, kolikken har jo vært over lenge så.. Raper jo godt etter hver flaske, og prøver nå å massere litt på magen/legge han ofte på magen for å hjelpe lufta ut. Også har jeg begynt å gi fennikelte igjen da.

dytt..

[:)]

ostepat behandler der evt problemet kommer fra og ikke evt der det er. men han vi bruker healer i tillegg, helt utrolig, trodde egentlig ikke på det men må tro på det når olav begynte å sove og var myyye roligere etter 2 behandlinger hos han.

ikek noe knekking eller noe sånt, han har kun holdt på magen hans og hode. ostepati er visst noe energi felter å noe greier tror jeg. hvis du søker på det så står det mye om det. funker her iallefall så vi skal opp igjen om en uke. [:)]

Stakkar lille ulven din [:(]
Har desverre ikke noen råd, men håper snuppen blir bra i magen sin snart!!
Klemmer til Varg fra Ella

Back
Topp