Luft luft luft

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg er SÅ lei av så mye luft i magen, og det er så slitsomt fordi den "legger" seg under ribbeina, (akkurat som når rumpa/beina til babyen etterhvert.) Har ikke vært plaget de andre sv.skapene, men nå er det flere ganger om dagen, og det eneste som hjelper er å ligge noen minutter på magen. Men hva skal jeg gjøre når jeg ikke kan det lenger? Har kuttet ut mye mat som gir luft, men er desperat etter tips? Kommer til å bli gal om dette skal fortsette fremover....
Tror dere minifom kan hjelpe?

Jeg tar miniform hver dag og har så si ikke vondt mer! Det ble redningen for meg :)

Jeg tar miniform hver dag og har så si ikke vondt mer! Det ble redningen for meg :)

Da må jeg komme meg på apoteket og kjøpe det. Orker ikke å ha "luft i ribbeina" i seks mnd til :/
Hvor mange ganger om dagen tar du?

Da må jeg komme meg på apoteket og kjøpe det. Orker ikke å ha "luft i ribbeina" i seks mnd til :/
Hvor mange ganger om dagen tar du?

I starten tok jeg 3-4 ganger om dagen til de begynte å virke. Nå tar jeg 2 om dagen, og noen ganger bare 1 :) tror det er 2-300 stk i boksen, så de holder lenge!

Minifom er helt genialt til oppblåst mage!
Er jo til luft problemer :)
Er også lokalvirkende så null problem for gravide heldigvis (blir jo tilogmed gitt til babyer for kolikk smerter)

Minifom er helt genialt til oppblåst mage!
Er jo til luft problemer :)
Er også lokalvirkende så null problem for gravide heldigvis (blir jo tilogmed gitt til babyer for kolikk smerter)

Ja, husker vi ga det til eldstemann :)

Har vært og kjøpt nå. Syns det er så ekkelt at det legger seg så høyt opp som ribbeina, og kjennes knallhardt ut :/ først så trodde jeg det var noe "farlig", men ettersom det forsvinner når jeg ligger på magen og ellers når jeg får ut luft så har jeg konkludert med at det rett og slett er luft.

Ja, husker vi ga det til eldstemann :)

Har vært og kjøpt nå. Syns det er så ekkelt at det legger seg så høyt opp som ribbeina, og kjennes knallhardt ut :/ først så trodde jeg det var noe "farlig", men ettersom det forsvinner når jeg ligger på magen og ellers når jeg får ut luft så har jeg konkludert med at det rett og slett er luft.
Høres ut som luft også, vanlig problem når man er gravid, men minifom burde hjelpe og forhåpentligvis tar det ikke lang tid før det hjelper :)

Minifom er helt gull! Har spist opp mine og vært uten de siste dagene.... og det merkes! Må på apoteket i morra å kjøpe nye :)

For dere som er plaget, hvis dere skal til Sverige finnes det kapsler som er mye billigere der som er akkurat som minifom.
Sikkert ulik pris ut fra hvor man kjøper, men fra jobben koster det 90 kr for 100 stk.
Fikk sjokk når jeg sjekket prisene på Vitusapotek, har nok hvert i Sverige for lenge!

For dere som er plaget, hvis dere skal til Sverige finnes det kapsler som er mye billigere der som er akkurat som minifom.
Sikkert ulik pris ut fra hvor man kjøper, men fra jobben koster det 90 kr for 100 stk.
Fikk sjokk når jeg sjekket prisene på Vitusapotek, har nok hvert i Sverige for lenge!

Bra vi har planer om shopping på grensa snart :) to dager med minifom og det hjelper som gull allerede :)

Magen har forresten blitt betydelig mindre de siste par dagene, føler ikke at jeg ser gravid ut lenger - kan det virkelig ha vært så mye luft? At det forsvant sånn pga minifom?

Bra vi har planer om shopping på grensa snart :) to dager med minifom og det hjelper som gull allerede :)
Godt å høre :)

Magen har forresten blitt betydelig mindre de siste par dagene, føler ikke at jeg ser gravid ut lenger - kan det virkelig ha vært så mye luft? At det forsvant sånn pga minifom?
Kan nok ha hvert mye luft ja, veldig vanlig såpass tidlig, men magen kommer snart ;)

Back
Topp