Lillepia har luft i magen forutenom brus og løk - er det noen andre matvarer det sies man bør holde seg unna?
Tar alle forhåndsregler her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt av kål har jeg fått høre i hvert fall, blomkål er ikke en vinner her i huset for tidenLillepia har luft i magen forutenom brus og løk - er det noen andre matvarer det sies man bør holde seg unna?
Det er ingen bevist sammenheng mellom det du spiser og luft hos baby, så jeg ville ikke stresset ihjel med matvarer. Eneste som er bevist at kan i problemer hos baby er melkeprotein. Du kan lese litt mer her under "er det noen matvarer jeg bør unngå?" https://ammehjelpen.no/artikkel/99/Hva-kan-du-spiseLillepia har luft i magen forutenom brus og løk - er det noen andre matvarer det sies man bør holde seg unna?
Prøv å kutt ut alt av melkeprotei og prøv semperdråperLillepia har luft i magen forutenom brus og løk - er det noen andre matvarer det sies man bør holde seg unna?
Prøv minifom [emoji1317][emoji1317]
Vi prøvde det i dag etter to dager med my luftsmerter hos lillegutt. Har en helt annen baby nå [emoji7]
Herlig[emoji1317][emoji5]
Jublet litt fort [emoji19] nå starter han igjen. Helt utrøstelig stakkar[emoji24]
Ånei [emoji26] håper det gir seg og at dere finner utav det [emoji173]Jublet litt fort [emoji19] nå starter han igjen. Helt utrøstelig stakkar[emoji24]
Har dere sjekket om han har noe låsninger?
Håper på full virkning på dag 3!
Jenta mi gråt utrøstelig 3-4 timer hver kveld når hun bikket 3 uker. Byttet til hipp, kiropraktor og malt i melken. Så kom systemet skikkelig i gang. I tillegg til minifom. Nå har vi gråt innomellom altså. Idag gråt hun ca 1 t totalt på 2 timer. På og av. Mens i går var det absolutt ingenting. Men veldig veldig mye bedre [emoji173]️
Er jo første dag med minifom så håper det virker bedre etter hvert
Hvor ofte kan man gi minifom? Står jo før hvert måltid, men av og til spiser han veldig ofte[emoji85]
Åh, da kan man ikke forvente virkning så tidlig[emoji5] det tas ikke opp i kroppen, og er jo ment for de som både ammer og gir flaske! Jeg gir mist 7-8 ganger i døgnet! Jeg tror egentlig det er i forbindelse med mat fordi da vet minifommen kommer helt ned til magen med melken!
Var bare så rart for han var rolig nesten hele dagen(pleier ikke være det[emoji12]), men kom for fult på kvelden. Får gi det litt tid[emoji4] utålmodige meg [emoji85]