Luft i magen?

Jepp. Vært skikkelig ille siden før positiv test. Forstoppelse, luft og halsbrann... Men har ingen andre plager så jeg skal ikke klage (alt for mye...) :)

Jepp. Vært skikkelig ille siden før positiv test. Forstoppelse, luft og halsbrann... Men har ingen andre plager så jeg skal ikke klage (alt for mye...) :)
Samme her,minus halsbrann.. Så jeg skal absolutt ikke klage. Blir bare veldig asosial på kveldene.. Hehe

Jepp...men lite som vil ut....raper en del etter må måltider da...men sliter mye med luftsmerter.

Jeg har hatt det, men siste uka har jeg ikke merket noe til det! Deilig! Men kjenner jo at andre ting har begynt å fylle magen. Blir mett av ei tomatbønne :-P

Åh jaa! Kjenner meg igjen i det alle skriver. Men nå tror jeg også det har begynt å avta. Er 14+ på vei, og begynner å skimte en ordentlig kul i stedet for bare luft :p er også forstoppet og klarer ikke gå oftere på nr 2 på do enn annenhver dag. Men det er vel sånn at fordøyelsen tar dobbel så lang tid? Da er det vel forståelig :p

Amen. Føler meg ikke særlig sexy da vi sitter i sofaen om kvelden :/ Håper det snart går over :)

Ekstremt mykje luft !! Gleder meg til det går over ;)

Back
Topp