Luft i magen =(

Ane_Rikke

Glad i forumet
Jeg mener, seriøst... Hva er greia med all denna lufta i magen? Er det fler som plages av det? Én ting er at det ikke alltid er like passende å passere denne lufta, men det er jo søren meg vondt også! Trodde det skulle gå over i løpet av de første ukene jeg, men nei da...

Kanskje det kan være noe i kostholdet som jeg plutselig reagerer på nå som jeg er gravid?!

Jeg har også det men ikke like mye vondt som deg. Tror det er ganske vanlig :/ enda fler av godene :p

uff ja..er veldig oppblåst jeg også. Ikke tenkt over at druer kan gi luft i magen, men det kan stemme på meg også.. Druer er kjempegodt! :)

Kjent probem. Varierer fra dag til dag her, så har nok med kostholdet å gjøre og ja. Så er det jo slik at tarmperistaltikken blir slappere under svangerskapet så tarminnholdet bruker lengre tid på turen sin. Det spiller nok også inn på lufta i magen.

Huff ja! Det er helt grusomt, og i tillegg medfører det at (i hvert fall jeg) ser høygravid ut til tider, og det er sjelden stas :( Føler med deg!

From my iPhone BV Forum app

Kjenner til problemet. Av og til ligger jeg og vrir meg i smerte på grunn av dette. Men det har nok noe med hva jeg spiser å gjøre, tror sukker gjør det værre :p

Det skjer her også. Trodde at det går over men nei, er fortsatt der. Er enig at mat er mye å si.

Det er nok ganske normalt når man er gravid og varer gjerne hele svangerskapet :P

Er her fortsatt også., må faktisk si at det er en smule bedre, men på INGEN MÅTE bra!heheh;p

Samme her... det er kjempe kjedelig. Men men.. det kan nok tenkes at det har en sammenheng med hva man putter i munnen også ja, men det er kjipt likevell... hehe

Back
Topp