LUFT i magen

*ønske_om_nr2*

Glad i forumet
Noen andre som sliter med masse luft i magen? Her braker det løs og er jo helt ekstremt med luft i magen... 

Har hatt en del forstoppelse å det er jo så vondt.... Håpe det bedrer seg etterhvert.... 

He he ja jeg har masse luft, sist hadde jeg det hele veien til gutten min ble født. For meg hjelper det å gå mye, da får jeg litt bevegelse på tarmene og lufta blir ikke "stående stille" :)

Huff, det hørtes vondt ut! God bedring!

her braker det ikke løs hele tiden, for ofte det ikke kommer ut. Men til slutt kommer det ut  da :)

mer luft enn vanlig, ja. Det er helt sikkert. Men er litt i perioder og kan virke som om det av og til har litt å si hva jeg har spist også. Ting som vanligvis ikke er noe stress er litt airy likevel ;)

Det har ikke vært så galt denne gangen, men sist slet jeg mye med forstoppelse. Var grusomt! 

Ja jeg har skikkelig kolikk smerter om natta og mårenen, men har fått noen kapsler som skal sprekke luftboblene i magen, så får håpe det hjelper :)

her er det også mye luft, helt grusomt, spesielt siden det ikke lukter spesielt bra heller:s kjenner jeg får vondt når det ikke kommer ut... Men man kan ikke drive å slippe det ut i store forsamlinger...

Her er det masse lukt, og det lukter fælt :S Men det følger vel med :)

Back
Topp