Luft i magen!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
hugser dåke korleis det var på slutten av svangerskapet? Veit ikkje om alle hadde det sånn, men eg gjekk iallefall å prompa og prompa...
Og no driver eg med akkurat det samme... Promper, promper og atter promper! Jammen godt Joakim ikkje kan sladre til alle om korleis eg gasser her heime:P (Heldigvis uten lukt, enn så lenge)

Satser på at det er tante rød som er rett rundt hjørnet, og at eg er litt oppblåst av det..
Jepp, for tante rød er over ei veke forsinka no, då eg gjekk tom for mine kjekke minipiller forrige veke.. :P
Men har testa meg, og den var negativ, så ingen spire altså!:)

Meg og du Sorciere... Dæven steike kor mykje luft eg har [8D][8D]Malin ser på meg med store auger og så ler hun [:D][:D][:D][:D]

Og i dag begynnte det å murre også. Så det kjem nok snart ja.

Har også mye luft i magen.
Men det e pga fruktosemalabsorpsjon min.
Sia e ikke klar å hold me unna fruktsukker(som e i absolutt alt)

ORIGINAL: Svartengel

Meg og du Sorciere... Dæven steike kor mykje luft eg har [8D][8D]Malin ser på meg med store auger og så ler hun [:D][:D][:D][:D]

Og i dag begynnte det å murre også. Så det kjem nok snart ja.

Hahaha!!:) Joakim er enn så lenge så snill at han later som ingenting:P

ORIGINAL: Svartengel

Det varer ikkje lenge trur eg [8D][8D]
Nei... Huff.. om nokon år skriker dei det ut så alle får det med seg, dersom vi slepp ein liten smygar![8D]

Samboeren min hadde henting av ein elev på barneskulen, skulle trille han opp rampen då han slapp den bønna. Og det sto minst ein klasse rundt han før det [8D][8D][8D]

Dei lo godt då ja [8D]

Jeg sliter også med det samme.. Blitt værre etter at jeg begynte å trene! Har egentlig vært løs i magen siden Lucas kom til verden, lurer på om jeg har blitt allergisk mot mat[:'(]

ORIGINAL: alexine

Jeg sliter også med det samme.. Blitt værre etter at jeg begynte å trene! Har egentlig vært løs i magen siden Lucas kom til verden, lurer på om jeg har blitt allergisk mot mat[:'(]
Nesten heldig, du! Hadde så hard avføring i begynnelsen etter fødselen at ein pose med sviske for dagen ikkje gjorde nytten ein gong... :P

men har komt seg;)

elles trur eg at resten av systemet har fått seg ein "fortgang".. eg var type ein gong i veka med tømming der bak før... :P

Back
Topp