Luft eller punkteringsfrie?

gravidlykke19

Glad i forumet
Dere som har erfaring, hva syntes dere er best? Kommer ikke til og gå mye i skogen, men litt turer på asfalt, kjøpesenter osv :) jeg står helt fast jeg :o

Helt klart punkteringsfrie! Har erfaring fra begge deler :)

Vanskelig å ta stilling til for oss som er uten erfaring!
Er ikkje så redd for punktering, men ønsker å ha ei vogn som er best mulig å trilla på dei fleste underlag.....

Lufthjul! Var på tur i skog og mark, snø, asfalt, kjøpesenter, grus og våt sand med emmaljungaen og det var ingen problem!:-D

Det er veldig smak og behag, jeg digger å ha punkteringsfrie og syns det er veldig behagelig, vel så bra som lufthjul :)

Vet noen hva som er den store forskjellen? :)
På babyshop ble vi anbefalt lufthjul hvis vi skulle bruke på grus og noe terreng, hun sa det ofte kjentes mer komfortabelt for både den som triller og baby, fordi de punkteringsfrie var litt hardere.

Vet noen hva som er den store forskjellen? :)
Reis i en butikk og prøv :) Det er det beste tipset jeg har.

Jeg jobber i bhg, og lufthjulene på vognene der punkterer og det er utrolig irriterende [emoji14] Understellet på vogna vår har god fjæring og jeg er ikke plaget av at hjulene virker harde. Men du må bare reise i en butikk og prøve :)

Vi har lufthjul på vognene våres å vil sterkt annbefale det :-) på søskenvogna er det ikke lufthjul, men de er godt brukt så er ikke så harde lenger :p men skulle gjærne hatt luft i de og..

Broren min hadde lufthjul på første vogna, men gikk over til Bugaboo Buffalo med punkteringsfrie hjul. De er veldig fornøyde med den nye vogna, men synes den med lufthjul er bedre å trille, spesielt på grusveier o.l. Så vi endte opp med Stokke Trailz. Mange av de samme egenskapene som Bugaboo, men med lufthjul

Back
Topp