Luft eller ikke luft i dekk til barnevogn?

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Mannen har to barn fra før og mener at hjul uten luft er best på vogner, jeg har ingen erfaring men tenker at luft bør være best.
Så da tyr jeg til dere igjen, hva foretrekker du på vogn, hjul med eller uten luft?

Mannen har to barn fra før og mener at hjul uten luft er best på vogner, jeg har ingen erfaring men tenker at luft bør være best.
Så da tyr jeg til dere igjen, hva foretrekker du på vogn, hjul med eller uten luft?

Også lurer jeg på om det er best med små eller store dekk?

Store dekk er best. Vi hadde en vogn med lufthjul og en annen vogn med plasthjul uten luft.
De va forsåvidt greie begge 2, men likte best simovogna med lufthjul det første året.
Også er det best med 4 hjul. De med 3 hjul er en mare i snø! (Mitt syn, ka andre synes for bli opp til dem)

Har ikke så mye erfaring, men har selv bestilt vogn med hjul uten luft (Brio Go) Har trillet en del på en venninne sin vogn, og det er hjul uten luft. Syns det er bra :) vogn med fire hjul mener jeg er best, men har kjøpt vogn med svingbare hjul foran, som jeg skal bytte til vinterhjul når vinteren kommer igjen (termin i mai).

Definitivt lufthjul! I hvert fall hvis man må trille en del på grus. De harde hjulene uten luft er sikkert helt ålreit på asfalt, men min erfaring er at de bråker forferdelig og ikke er noe gode å trille på grusveier.

Jeg foretrekker store lufthjul. Og så er fire hjul best om du triller på steder det er dårlig brøyta.

Store hjul med luft i er best. Emmaljunga har en vogn med kjempe store hjul med luft, prøvde den ut i masse snø og den var kjempe god. Om sommeren er det det da mme for meg hva det er.

Liker best lufthjul! Babyjogger city Elite har hjul med skum istedet for luft, slik at de er punkteringsfrie, men man slipper å fylle luft og så demper de sånn som lufthjulene gjør, de er også supre.

Store lufthjul er best. Kommer aldri til å bruke penger på pungteringsfrie igjen...

Store hjul med skum så slipper du å etterfylle luft/ punktere....

Back
Topp