Luft eller babyen?

øyensten

Flørter med forumet
Ettersom morkaken min lå fremme ville det ta litt lengre tid før jeg ville kjenne babyen sparke.. ( 22+1 dag påvei).
Av og til er jeg nesten sikker på at det må ha vært velta som bevegde seg, men så kommer det kanskje en promp, og da blir eg snart litt usikker igjen.. For det meste av tiden føles det ut som det er en god blanding der inne,og begge sloss om plassen;-)

Tror nok du kjenner babyen også :) Er sikkert en god blanding av begge deler ;p

Har morkaka foran jeg og. Jeg var litt usikker på om et var luft eller babyen selv en stund. Men nå siste dagene kjenner jeg faktisk forskjell. Vanskelig å forklare egentlig. Men samme bevegelsen kan gjenta seg flere ganger. Da skjønner jeg at det er babyen :) Og det er liksom sånne dult som ikke kan være luft :) Jeg er i uke 21.

Sikkert babyen :) Snakker ikke av erfaring akkuratt, men så hardt som jenta mi sparker nå, så kan du sikkert kjenne det.. Di sparker jo over alt, så om du ikke kjenner det på utsiden, så kan du jo kjenne når de sparker i blæra osv.. De begynner å få endel muskler nå de små nurkene :)

sånn er det med meg og;) men kjenner helst spark når jeg ligger på ryggen, da kjenner jeg rett under navlen, og noen ganger rett over trusekanten;) det er vell riktig det? man trenger vell ikke bare kjenne det 1 plass i magen? er litt usikker jeg og kjønner du..er 22 uker på vei;)

Back
Topp