Luft bobler

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Av og til er det akkurat som små luftbobler som sprekker i magen. Flere som har det. Er dette tidlig tegn på liv?

Jeg har hatt masse av dette idag, syns det var skikkelig ubehagelig :o

Ja men hos meg er det hvertfall luft fortsatt, tarmene jobber annerledes og det er mere luft i magen min hvertfall når ting går så tregere så merker mye mer til tarmene og luft og bevegelse enn til vanlig :)

Kjenner masse sånt fra skambeinet og opp til navlen midt på magen hver dag. Kjennes ut som sommerfugler :)

Har det jeg også. Men er veldig usikker på om det er luft eller babyen jeg kjenner. Er 14+2 i dag, så det kaan jo være den lille jeg kjenner. Er andregangs. Gleder meg kjempe mye til det er tydelige spark ❤️

Kjenner masse sånt fra skambeinet og opp til navlen midt på magen hver dag. Kjennes ut som sommerfugler :)

Er du førstegangs? :) For jeg hadde det litt mer på venstre siden og det var SKIKKELIG mye, tok jeg på magen så kunne jeg kjenne det :o

Høres ut som det kan være lillegull ja :-D Spennende :-D
Jeg har hatt det likedan de siste to dagene, langt nede til høyre, og kjenner det igjen fra tidligere svangerskap. Fant hjertelyden akkurat der idag, så da er jeg enda mer sikker.

Høres ut som det kan være lillegull ja :-D Spennende :-D
Jeg har hatt det likedan de siste to dagene, langt nede til høyre, og kjenner det igjen fra tidligere svangerskap. Fant hjertelyden akkurat der idag, så da er jeg enda mer sikker.

Er det babyen så tidlig? :o

Er du førstegangs? :) For jeg hadde det litt mer på venstre siden og det var SKIKKELIG mye, tok jeg på magen så kunne jeg kjenne det :eek:

Ja jeg er førstegangs så har ikke snøring på hva det er jeg føler :p

Har og kjent masse luftbobler, men det viser seg bare være luft. Kjent liv ganske seint sist så regner med å kjenne liv i sånn uke 14-15 her :)

Det var sånn det kjentes ut til meg med førstemann, så godt mulig det er små bevegelser du kjenner ja :)

Back
Topp