Luer?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Har noen av dere funnet noen fine luer babyene våre kan ha på i høst/vinter? Finner bare tynne ull eller bomullsluer! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Synes de tynne ulluene fra Nøstebarn er kjempefine jeg :) De tykke er også fine.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er på jakt etter det selv :-) Blir vel litt hjemmestrikk fra bestemødre, også har jeg lyst til å prøve å hekle noe selv :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Syns luene til newbie e so deilige ej :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt en fra newbie og en i ull fra Joha. Brukte masse fra Joha til datteren min og er kjempe fornøyd de ullklærne. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror jeg kommer til og handle en del i september eller når alle de nye ullplaggene kommer. Pluss regner med vi får et par tjukke fine luer av svigermor:)

Sent from my iPhone using BV Forum

har fått en kjempefin strikket lue av farmor og regner med svigermor og mamma skal strikke noe også :) tror jeg skal kjøpe mesteparten av ull i september :)

Har funnet en fin tynn ull lue i "sommerull" :)

-Fra appen-

Jeg kommer til å strikke de fleste luene. Går så fort å strikke. Har en del allerede, så kanskje jeg ikke trenger å lage flere. Vet ikke hvor mange som trengs.

Her skal det ikke fryses :D
Neida, tenker å kjøpe et par tynne i ull, samt en litt tykkere til kalde vinterdager. Gjerne med kombinert hals og lue :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404035071315.jpg
    1404035071315.jpg
    49,8 KB · Visninger: 11
Her hekler til og med sambo lue til lillegutt. Så det blir mye hjemmelaget. Men vil kjøpe noen tynne "inne-luer" tror jeg. Noen som har noen å anbefale? Er noen merker bedre? Ull, bomull?

Back
Topp